lille bitte slag i ansigtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Æv, det lyder som en rigtig træls situation  Jeg håber det flasker sig for det lyder bare som om I har kæmpet en virkelig brav kamp - al respekt herfra!

Kh

Rosa

tak.... ja jeg har gået hjemme siden juni08 nu!!! der blev jeg sygemeldt inden barsel, så gik jeg på barsel fra dec08 til dec09 og siden har jeg været sygemeldt...

den skide ryg mand!!!!!!

nåh.... bare de snart kommer med et godt svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Karo

Anonym skriver:

Tak Katja...

Jeg er skam slet ikke tilkendt fleksjobbet endnu...

Det vi venter på, at at sagsbehandleren skriver en indstilling til fleksjob, og den skal så godkendes på en konference med fleksjob teamet...

det kan stadig nå at blive et nej...

hvis vi dog bare var nået dertil... så kunne jeg selv finde mig et job jo

Okay den havde jeg ikke lige forstået.

Men hvorfor skal det tage så lang tid at skrive en indstilling ? Håber de snart får den skrevet og godkendt så du kan komme vidre.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Okay den havde jeg ikke lige forstået.

Men hvorfor skal det tage så lang tid at skrive en indstilling ? Håber de snart får den skrevet og godkendt så du kan komme vidre.

erhvervspraktik => skrivelse fra Reva til myndighedssagsbehandler => møde med myndighedssagsbehandler => myndighedssagsbehandler skriver indstilling => op på konference => hvis "ja" overgår man til fleksjob teamet... og efter lidt tid har man et job

vi er strandet ved den røde tekst.... sagsbehandlerne i sygedagpenge afsnittene har et kollosalt arb. pres. Og eftersom der er nul-vækst kan man ikke ansætte flere...

Derfor tager det såååå lang tid.... hun har jo en million sager hvor folk er ved at falde for en varighedsbegrænsning af sygedagpengene....

det er ret omstændigt altså.... jeg er sgu glad for at jeg har mulighed for at have indsigt i hvad der foregår... Og glad for at jeg har folk her hjemme til at forklare mig hvordan det hænger sammen

Anmeld

13. april 2011

Karo

Hold da op

Ja så kan jeg godt forstå det tager tid.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Hold da op

Ja så kan jeg godt forstå det tager tid.

det er meeeega omstændigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.