lille bitte slag i ansigtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

(håber i kan gætte hvem jeg er...)

lille bitte slag i ansigtet.... ja, det fik jeg idag.....

For lidt mere end 2 mdr siden var vi til møde ved min sagsbehandler, ang den her indstilling til fleksjob. Og hun sagde, at om 1½ mdr ca. ville jeg "høre noget". Dvs. at 1½ mdr. ca. efter mødet, ville hun fremsende indstillingen til fleksjob som jeg så skulle godkende.

Jeg følte på at måde, at nu var vi ved at være ved vejs ende. Det var en lettelse.

Jeg kontakter hende så idag, da der er gået lige over 2 mdr. uden at jeg har hørt noget. Det viser sig så, at hun slet ikke, på nogen måde, kan holde det hun "lovede". Og det forstår jeg rigtig godt, de har et sindssygt arb. pres i sygedagpenge afsnittene på landsplan! Men kunne hun så ikke lade være med at stikke mig blår i øjnene?

Jeg minder hende om at min sygedagpengeforlængelse udløber til august. Og at de ikke bliver forlænget igen jo. Hun lover mig så. at vi har en afgørelse inden da.

FOR JEG SKAL BARE IKKE PÅ KH!!!!!

Forstå mig ret, jeg ville få omtrent det samme udbetalt på KH, som på sygedagpenge. Men det ville være det største nederlag ever!! Vi har gjort ALT! fulgt ALT, selv hjulpet til så sagsbehandlingstiderne kunne overholdes osv... Så skal jeg sgu da ikke lande på KH mand!

jeg skal nok lade være med at pive... Der er andre der slås med langt større ting end dette... Og reelt kan man se det som en ferie indtil der sker noget... Jeg har bare været på ferie i lang tid nu! :0(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Klitgaard

Krydser og håber at det hele flasker sig for dig .Stort knus frs mig

Anmeld

13. april 2011

Karo

Du piver ikke søde.

Hvor er det dog også bare dumt ikke at være ærlig og fortælle hvordan landet ligger med det samme, istedet for bevist at sige noget man ved man ikke kan holde. Jeg kan godt forstå du ikke vil på KH. Jo, det er ikke verdens undergang men du vil jo nettop gerne igang med et flexjob.

Jeg krydser fingere for at de finder noget til dig

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Du piver ikke søde.

Hvor er det dog også bare dumt ikke at være ærlig og fortælle hvordan landet ligger med det samme, istedet for bevist at sige noget man ved man ikke kan holde. Jeg kan godt forstå du ikke vil på KH. Jo, det er ikke verdens undergang men du vil jo nettop gerne igang med et flexjob.

Jeg krydser fingere for at de finder noget til dig

Tak Katja...

Jeg er skam slet ikke tilkendt fleksjobbet endnu...

Det vi venter på, at at sagsbehandleren skriver en indstilling til fleksjob, og den skal så godkendes på en konference med fleksjob teamet...

det kan stadig nå at blive et nej...

hvis vi dog bare var nået dertil... så kunne jeg selv finde mig et job jo

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Klitgaard skriver:

Krydser og håber at det hele flasker sig for dig .Stort knus frs mig

tak

Anmeld

13. april 2011

anna-jonas

Pis osse........................Det er bare ikke rimeligt, at der ikke ofres flere ressourcer på lige netop det område. For når man vælger at indskrænke sygedagpengeperioden, så burde man også kunne garantere sagsbehandling inden for denne periode. Der skal et godt helbred til, for at være syg, her i DK.

Håber at der snart kommer en afklaring på flex-sagen, og at du kan komme videre i dit liv. Det er ikke rart bare at gå derhjemme, det gør en kulret i hovedet.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Pis osse........................Det er bare ikke rimeligt, at der ikke ofres flere ressourcer på lige netop det område. For når man vælger at indskrænke sygedagpengeperioden, så burde man også kunne garantere sagsbehandling inden for denne periode. Der skal et godt helbred til, for at være syg, her i DK.

Håber at der snart kommer en afklaring på flex-sagen, og at du kan komme videre i dit liv. Det er ikke rart bare at gå derhjemme, det gør en kulret i hovedet.

de har faktisk forlænget mine sygedagpenge, sådan at jeg kunne få i 1½ år og ikke kun eet år....  Men det burde også være tid nok!!!

ja, det er meget sørgeligt at der ikke er flere ressourcer... hun forklarede at hun var nødt til atv prioritere de sager hvor folks forsørgelsesgrundlag var ved at ryge sig en tur.... med andre ord er hun nødt til at prioritere de sager hvor alt er "i sidste øjeblik".... Og det er da sørgeligt, at alting skal helt derud!

Anmeld

13. april 2011

KWL

Det er bestemt ikke at pive. Det er bare noget lort søde.

Æv hvor er verden bare uretfærdigt af og til.

Håber der bliver holdt hvad der nu er lovet...

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Kristinewl skriver:

Det er bestemt ikke at pive. Det er bare noget lort søde.

Æv hvor er verden bare uretfærdigt af og til.

Håber der bliver holdt hvad der nu er lovet...

jah, det håber jeg godt nok også....

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Æv, det lyder som en rigtig træls situation  Jeg håber det flasker sig for det lyder bare som om I har kæmpet en virkelig brav kamp - al respekt herfra!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.