(håber i kan gætte hvem jeg er...)
lille bitte slag i ansigtet.... ja, det fik jeg idag.....
For lidt mere end 2 mdr siden var vi til møde ved min sagsbehandler, ang den her indstilling til fleksjob. Og hun sagde, at om 1½ mdr ca. ville jeg "høre noget". Dvs. at 1½ mdr. ca. efter mødet, ville hun fremsende indstillingen til fleksjob som jeg så skulle godkende.
Jeg følte på at måde, at nu var vi ved at være ved vejs ende. Det var en lettelse.
Jeg kontakter hende så idag, da der er gået lige over 2 mdr. uden at jeg har hørt noget. Det viser sig så, at hun slet ikke, på nogen måde, kan holde det hun "lovede". Og det forstår jeg rigtig godt, de har et sindssygt arb. pres i sygedagpenge afsnittene på landsplan! Men kunne hun så ikke lade være med at stikke mig blår i øjnene?
Jeg minder hende om at min sygedagpengeforlængelse udløber til august. Og at de ikke bliver forlænget igen jo. Hun lover mig så. at vi har en afgørelse inden da.
FOR JEG SKAL BARE IKKE PÅ KH!!!!!
Forstå mig ret, jeg ville få omtrent det samme udbetalt på KH, som på sygedagpenge. Men det ville være det største nederlag ever!! Vi har gjort ALT! fulgt ALT, selv hjulpet til så sagsbehandlingstiderne kunne overholdes osv... Så skal jeg sgu da ikke lande på KH mand!
jeg skal nok lade være med at pive... Der er andre der slås med langt større ting end dette... Og reelt kan man se det som en ferie indtil der sker noget... Jeg har bare været på ferie i lang tid nu! :0(
Anmeld