Du var den første jeg kiggede hos, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget i str. 98. Og kjoler er måske ikke lige det bedste når hun er ved at kravle.
Men bare rolig jeg holder øje med dig
var hel vild med det tøj jeg købte sidst!!
Jeg har i øjeblikket super travlt med en sommergarderobe til hende min datter, der har drukket en flaske substral og er vokset en meter.
I øjeblikket er det mest basistøj hvor der er nogle lækre detaljer, men der sker ikke alt for meget, så hun kan bruge det sammen med noget tøj med fedt print eller lign., uden at det ser for rodet ud.
Lige nu er jeg i gang med forskellige variationer af dette mønster med lommer og piping.
Begge par er i sort denim - det første med en rigtig tøset piping og nummer 2 med refleks bånd. Refleksen er et stort hit herhjemme - det er faktisk par nummer 2 og Freja er HELT ekset med dem "Se mor, mine bukser lyser".
Hvis der er noget specifikt du mangler, siger du bare til - jeg kan som regel finde tid til at sy lidt til "gamle" kunder 
Der går dog noget tid inden jeg får tid til at lægge en masse mere på hjemmesiden 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld