Købes! tøj str. 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2011

Skouboe

Du var den første jeg kiggede hos, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget i str. 98. Og kjoler er måske ikke lige det bedste når hun er ved at kravle.

Men bare rolig jeg holder øje med dig  var hel vild med det tøj jeg købte sidst!!

Jeg har i øjeblikket super travlt med en sommergarderobe til hende min datter, der har drukket en flaske substral og er vokset en meter.

I øjeblikket er det mest basistøj hvor der er nogle lækre detaljer, men der sker ikke alt for meget, så hun kan bruge det sammen med noget tøj med fedt print eller lign., uden at det ser for rodet ud.

Lige nu er jeg i gang med forskellige variationer af dette mønster med lommer og piping.

Begge par er i sort denim - det første med en rigtig tøset piping og nummer 2 med refleks bånd. Refleksen er et stort hit herhjemme - det er faktisk par nummer 2 og Freja er HELT ekset med dem "Se mor, mine bukser lyser".

Hvis der er noget specifikt du mangler, siger du bare til - jeg kan som regel finde tid til at sy lidt til "gamle" kunder

Der går dog noget tid inden jeg får tid til at lægge en masse mere på hjemmesiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Dem du har med foer kan de laves uden? Synes foer bliver for varmt til sommer.

Naturligvis - uden foer koster de 200 pr. par - så er der bare almindelig elastik i foden.

Anmeld

13. april 2011

LISBETH:-)

Så vil jeg rigtig gerne bestille disse i str. 92/98 uden foer og med plads til den tykke mave.............

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2011

Skouboe skriver:

Naturligvis - uden foer koster de 200 pr. par - så er der bare almindelig elastik i foden.

Så vil jeg gerne bestille dem jeg har lagt billede ind af

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Jeg har i øjeblikket super travlt med en sommergarderobe til hende min datter, der har drukket en flaske substral og er vokset en meter.

I øjeblikket er det mest basistøj hvor der er nogle lækre detaljer, men der sker ikke alt for meget, så hun kan bruge det sammen med noget tøj med fedt print eller lign., uden at det ser for rodet ud.

Lige nu er jeg i gang med forskellige variationer af dette mønster med lommer og piping.

Begge par er i sort denim - det første med en rigtig tøset piping og nummer 2 med refleks bånd. Refleksen er et stort hit herhjemme - det er faktisk par nummer 2 og Freja er HELT ekset med dem "Se mor, mine bukser lyser".

Hvis der er noget specifikt du mangler, siger du bare til - jeg kan som regel finde tid til at sy lidt til "gamle" kunder

Der går dog noget tid inden jeg får tid til at lægge en masse mere på hjemmesiden

Oj de er faneme flotte, det første par

Anmeld

13. april 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Oj de er faneme flotte, det første par

Tak - jeg synes faktisk også at det fungerede rigtigt godt med det stribede stof. Jeg har lige klippet et andet par hvor jeg briger noget med grønne, brune og hvide striber.. Dem tror jeg også bliver gode.

Anmeld

13. april 2011

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Så vil jeg gerne bestille dem jeg har lagt billede ind af

Jeg smider lige en pb enten i aften eller i morgen..

Anmeld

13. april 2011

Skouboe skriver:

Jeg smider lige en pb enten i aften eller i morgen..

Super

Anmeld

14. april 2011

Maria Helene

Jeg kan anbefale den her side, hvis man leder efter børnetøj på nettet: http://www.fashn.dk. Man kan læse om mærkerne og finde netshops, der sælger bl.a. Minymo, Ticket to Heaven osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.