Philla skriver:
Alt andet lige, så er det dejligt at høre, at du er skarpt under kontrol. Men kan godt forstå, hvis du er nervøs under hver scanning. Hvis alt er som det skal være nu, så håber jeg for jer, at det varer ved 
Vi har været flittige i haven her i weekenden og så har vi været hos familie og skal hos mere familie i aften. Min mand har malet vores lille piges værelse og vi begynder så småt på diverse indkøb.
Hvor langt er I? Har du mærker indenfor barnevogne, som du kan anbefale?
Hold da op hvor tiden går når solen skinner og manden holder ferie 
Dejligt med en have, -det kan vi godt savne indimellem, selvom det nu er et meget bevidst valg at vi købte lejlighed i stedet for hus
Der er nemlig ingen af os der er ret vilde med havearbejde.
Her har vi absolut INGENTING købt endnu..... -men har dog besluttet hvilket værelse der skal være børneværelse
nu skal jeg bare have jaget manden ud af værelset, -det fungerer nemlig som hans kontor i dag. Hmm det er slet ikke så nemt for jeg bliver jo nødt til at lave plads til ham i mit kontor
arghh vi er vist blevet luksus mennesker....
Vi har været i babysam og ønskebørn og kigge nogle gange og er efterhånden ved at have en indkøbsliste på plads. Pyha den er godt nok lang.
Men eftersom vi jo er de sidste i omgangskredsen til at få børn så kommer der løbende lækre arvesager ind, og der er jo ingen grund til at have 2 af hver
Vi kan ikke helt beslutte os med barnevogn -men er godt klar over at vi snart skal tage en beslutning hvis den skal købes fra ny, -noget med fabrikkerne holder industriferie og sådan....
Vi svinger imellem en Odder på X-dream stellet eller en Emmaljunga big star supreme, jeg har hørt meget både godt og skidt om begge men er nået frem til at det bliver den jeg synes er pænest, vi skal jo ikke tænke i holdbarhed i forhold til om den kan klare 2 børn mere og et søskendesæde og den slags, for vi får KUN det her ene barn.
Min næste overvejelser går så på om ikke jeg er for nærig til at give så mange penge for en barnevogn der kun skal bruges til et enkelt barn...... -
det er ikke nemt det her *griner*
Vi har set både i dba.dk og på guloggratis at der er rigtig mange lækre vogne til salg til gode priser, så måske ender vi med at købe en brugt barnevogn -men det tænker vi lige over de næste par uger.
Det eneste vi faktisk har besluttet os 100% for er at autostolen bliver en Maxi Cosi Pebble med isofix base -den har klaret sig rigtig godt i forskellige tests og så kan jeg godt li at basen kan genbruges i næste størrelse...
Hvor langt er i med div indkøb og planlægning?