Philla skriver:
Det er første barn. Vi har en lille hund, og er rigtig spændt på, hvordan den tager det? Den er nemlig meget kælen og kan nemt blive jaloux.
Jeg arbejder i en økonomiafdeling, og har mange opgaver, som ligger og venter på, at jeg bliver rask igen. Så det er om at komme hurtigt tilbage
Hvad læser du? - kan godt forstå, hvis du gerne vil ud. Jeg er også ved at være træt af alle de sygedage.
Har du børn i forvejen?
Det er også vores første vi har på vej, -jeg var lige inde og lure i din profil og det er faktisk helt rart at støde på en anden "halvgammel" førstegangsgravid
Ja altså undskyld jeg kalder dig halvgammel -men gætter på du ved hvad jeg mener.
Vi har også en lille hund, -en Chihuahua, som jeg er ret spændt på hvordan reagerer, dertil kommer to katte, men de plejer nu at tage verden med ophøjet ro, så dem tror jeg ikke der bliver ballade med 
Jeg læser medicin på Københavns Universitet, og "er i gang med" 5. semester, så jeg har lang vej endnu, men det er et rigtig spændende studie, selvom det til tider er møghårdt.
Anmeld