20+0 så idag er jeg præcis halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. april 2011

quindelist

og skal kun stikke mig selv 278 gange endnu med blodfortyndende medicin (har lige taget min aftendosis)

Ellers går jeg mest og venter på at spunken snart begynder at sparke til mig så jeg kan mærke det *smiler* -men er godt i stand og har moderkagen liggende på forsiden så er klar over at det godt kan tage nogle uger endnu.

Håber i andre har det fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Philla

Hej Hvor skægt, vi har samme termin. Sikken med stik du skal have. Det må være en sej omgang! Jeg håber, at du nyder din graviditet. Jeg er desværre meget forkølet mv. 

Anmeld

13. april 2011

Nynne88

Jubiiiii halvvejs Det er så vildt skønt ! Og han/hun sparker snart til dig , det er jeg sikker på.

Anmeld

13. april 2011

quindelist

Philla skriver:

Hej Hvor skægt, vi har samme termin. Sikken med stik du skal have. Det må være en sej omgang! Jeg håber, at du nyder din graviditet. Jeg er desværre meget forkølet mv. 

Ja det er nu lidt hyggeligt at man kan følges med andre med samme termin. -kan se du skal føde i Herlev?  jeg skal på Riget, bor egentlig i sydhavnen og hører til Hvidovre men de vil ikke have mig pga noget kronisk sygdom.

Man vænner sig egentlig ret hurtigt til det med at stikke sig selv, men lige de dage hvor man er lidt hormonel, der er den sq sej

Det lyder ikke rart med forkølelse, -og gætter på den må være svær at slippe af med igen? vores immunforsvar kører jo på nedsat kraft under en graviditet.

Jeg er heldigvis sluppet for den slags indtil videre, men ok jeg kommer ikke ret meget ud blandt andre mennesker og så bliver man jo ikke så nemt smittet

Anmeld

13. april 2011

quindelist

Nynne88 skriver:

Jubiiiii halvvejs Det er så vildt skønt ! Og han/hun sparker snart til dig , det er jeg sikker på.

Jaaa det tror jeg også -har ihvertfald haft en laaang snak med spunken i dag om at nu er det ved at være tid

Tror måske jeg mærker et eller andet men er absolut ikke sikker i min sag, så det ku da være rart med et solidt straffespark ud gennem navlen

Nu er du også lige ved at være halvvejs  Hvornår skal i til MD scanning?  -vi skal til en follow up scanning på fredag, hun kunne ikke se det hele da vi var for 2 uger siden.

Anmeld

13. april 2011

Philla

quindelist skriver:

Ja det er nu lidt hyggeligt at man kan følges med andre med samme termin. -kan se du skal føde i Herlev?  jeg skal på Riget, bor egentlig i sydhavnen og hører til Hvidovre men de vil ikke have mig pga noget kronisk sygdom.

Man vænner sig egentlig ret hurtigt til det med at stikke sig selv, men lige de dage hvor man er lidt hormonel, der er den sq sej

Det lyder ikke rart med forkølelse, -og gætter på den må være svær at slippe af med igen? vores immunforsvar kører jo på nedsat kraft under en graviditet.

Jeg er heldigvis sluppet for den slags indtil videre, men ok jeg kommer ikke ret meget ud blandt andre mennesker og så bliver man jo ikke så nemt smittet

Vi bor i Skovlunde, så Herlev er dejlig tæt på Måtte til lægen i dag, fordi min forkølelse nu også er ondt i hals, hoste, ondt i hoved, feber og ømhed i bryst/ryg. Heldigvis er det "bare" en virus, så jeg skal blive hjemme fra job, så jeg ikke bliver smittet yderligere. 

Men ellers forløber min graviditet godt. Vi venter en lille pige  

Anmeld

13. april 2011

quindelist

Philla skriver:

Vi bor i Skovlunde, så Herlev er dejlig tæt på Måtte til lægen i dag, fordi min forkølelse nu også er ondt i hals, hoste, ondt i hoved, feber og ømhed i bryst/ryg. Heldigvis er det "bare" en virus, så jeg skal blive hjemme fra job, så jeg ikke bliver smittet yderligere. 

Men ellers forløber min graviditet godt. Vi venter en lille pige  

Tillykke med lillepigen i har på vej -har i andre børn i forvejen?

Jeg håber du kommer hurtigt ovenpå igen, og tilbage på job igen, må jeg spørge hvad du laver?

Selv er jeg studerende, men har været sygemeldt siden jeg blev gravid, -jeg prøver dog at læse op til en enkelt eksamen her til sommer, mest for ikke at blive totalt skør af bare at gå herhjemme.

Anmeld

14. april 2011

Philla

quindelist skriver:

Tillykke med lillepigen i har på vej -har i andre børn i forvejen?

Jeg håber du kommer hurtigt ovenpå igen, og tilbage på job igen, må jeg spørge hvad du laver?

Selv er jeg studerende, men har været sygemeldt siden jeg blev gravid, -jeg prøver dog at læse op til en enkelt eksamen her til sommer, mest for ikke at blive totalt skør af bare at gå herhjemme.

Det er første barn. Vi har en lille hund, og er rigtig spændt på, hvordan den tager det? Den er nemlig meget kælen og kan nemt blive jaloux.

Jeg arbejder i en økonomiafdeling, og har mange opgaver, som ligger og venter på, at jeg bliver rask igen. Så det er om at komme hurtigt tilbage

Hvad læser du? - kan godt forstå, hvis du gerne vil ud. Jeg er også ved at være træt af alle de sygedage. 

Har du børn i forvejen?

Anmeld

14. april 2011

Nynne88

quindelist skriver:

Jaaa det tror jeg også -har ihvertfald haft en laaang snak med spunken i dag om at nu er det ved at være tid

Tror måske jeg mærker et eller andet men er absolut ikke sikker i min sag, så det ku da være rart med et solidt straffespark ud gennem navlen

Nu er du også lige ved at være halvvejs  Hvornår skal i til MD scanning?  -vi skal til en follow up scanning på fredag, hun kunne ikke se det hele da vi var for 2 uger siden.

Det er da helt sikkert det du mærker, og om en uge mærker du den sikkert endnu mere.

Det var da noget tosset noget at hun ikke kunne se det rigtigt? Du var da langt nok henne? hmm.

Jeg skal på mandag, glæder mig sådan. Men det er så skønt at det er påskeferie (vi har begge to) så vi kan bare gå ud og hygge os i solen bagefter.

Anmeld

14. april 2011

quindelist

Philla skriver:

Det er første barn. Vi har en lille hund, og er rigtig spændt på, hvordan den tager det? Den er nemlig meget kælen og kan nemt blive jaloux.

Jeg arbejder i en økonomiafdeling, og har mange opgaver, som ligger og venter på, at jeg bliver rask igen. Så det er om at komme hurtigt tilbage

Hvad læser du? - kan godt forstå, hvis du gerne vil ud. Jeg er også ved at være træt af alle de sygedage. 

Har du børn i forvejen?

Det er også vores første vi har på vej, -jeg var lige inde og lure i din profil og det er faktisk helt rart at støde på en anden "halvgammel" førstegangsgravid    Ja altså undskyld jeg kalder dig halvgammel -men gætter på du ved hvad jeg mener.

Vi har også en lille hund, -en Chihuahua, som jeg er ret spændt på hvordan reagerer, dertil kommer to katte, men de plejer nu at tage verden med ophøjet ro, så dem tror jeg ikke der bliver ballade med

Jeg læser medicin på Københavns Universitet, og "er i gang med" 5. semester, så jeg har lang vej endnu, men det er et rigtig spændende studie, selvom det til tider er møghårdt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.