Der kom et brev.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Du reddede sgu' min dag...............eller resterne af den.

Det er jeg glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

KWL

Æv søde Mette.

Det er bare ikke fair!! Hvordan kan mennesker være så ufølsomme.

Du skal også vide at du er noget specielt for mig!! Du er der altid med en god og konstruktiv kommentar. Ville ELSKE at møde dig.

Anmeld

12. april 2011

oo

Rose <3 skriver:

Sødeste kæreste dejligste Mette-skat

Du er mere værd end ord kan beskrive, og jeg tror jeg kan taler på ALLE nsérs vegne, VI ELSKER DIG MEGET HØJT. for du er noget helt specielt.

ja nemlig og basta og AMEN!

og hende Sus er altså også skøn!!

Anmeld

12. april 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Fra den sødeste Vingummi-bamse herinde.................

Jeg har haft en ret nervepirrende dag, da jeg skulle til samtale på jobbet, ang. om min specielle ordning kunne fortsætte ( nedsat tid p.g.a Ida). Jeg var grådlabil hele dagen, og begyndte da også at græde til samtalen, som var med min chef, Personaleafdelingen og min tillidsmand. Deres forslag var at jeg nu skulle til at arbejde hver 3 weekend.......................og da jeg indvendte at det ville blive svært herhjemme, med Ida og det hele...................Ja, så blev det foreslået at vi kunne bruge vores aflastningstimer i de weekender, så jeg kunne komme på job. Jeg blev virkelig ked, for disse mennesker har slet ingen indsigt eller forståelse for, at mine livsvilkår slet ikke er til så mange weekendvagter.................og deres løsningsforslag vidner virkelig om manglende hjerte, synes jeg. Men det BLIVER sådan!!! At jeg skal arbejde hver 3 weekend, BASTA!!

Nå...........men var sådan lidt skuffet, og kom hjem med en klump i halsen, og to skrigende pigebørn i hælene.

Så åbner jeg postkassen, og fremdrager et mystisk brev.............ser at der står Sus.........o.s.v på afsenderen, åbner det, og læser det sødeste brev. Et virkeligt opmuntrende brev, der fortæller at jeg er noget værd, og at jeg betyder noget for nogle.................Sidder her og tuder nu, for er så rørt. Der var også et digt med om en engel, og en lille halskæde med vedhæng, med en engel.

Tusind tak Susanne.......jeg vil altid gerne hjælpe, hvis jeg kan.

hvor fantastisk!!!!! Det er fedt Sus kan få det fortalt!

for det ER sådan det ER!

Anmeld

13. april 2011

TbCp

Nej hvad pokker er de for nogle hjerteløse sataner!!!

Man kunne fristes til at ønske at de bare én dag, skulle prøve at gå i dine sko!!!

Men så er det da fantastisk at Susannes brev rammer lige præcis en dag hvor det hele bare er æv!!!

Og giver hende ret! Du er et fantastisk menneske Mette!
Den hjælp du giver er fantastisk!

Anmeld

13. april 2011

Klitgaard

Kæmpe knus til dig og sikke et dejligt brev kan godt forstå du blev rørt

Anmeld

13. april 2011

h_bernie

Sikke noget bæ. Utroligt de ikke kan være mere fleksible!

til jer

Anmeld

13. april 2011

Karo

Jeg bliver rørt gang på gang over hvad folk herinde ikke gør for hinanden. Og hvor var det dog bare godt timet Susanne

Men Mette hvor er det dog bare øv at de ingen forståelse har for din situation derhjemme med Ida. Du siger bare til så kommer jeg gerne og banker det ind i hovedet på dem

Anmeld

13. april 2011

anna-jonas

Karo skriver:

Jeg bliver rørt gang på gang over hvad folk herinde ikke gør for hinanden. Og hvor var det dog bare godt timet Susanne

Men Mette hvor er det dog bare øv at de ingen forståelse har for din situation derhjemme med Ida. Du siger bare til så kommer jeg gerne og banker det ind i hovedet på dem

Ja, det kan være at "the pussygang" skal i aktion............

Anmeld

13. april 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Æv, hvor jeg føler med dig, det er bare ikke rart, når folk ikke kan se mennesket bag, men kun tænker til deres egen næsetip. sådan er det desværre blevet alt for mange steder i dag.. Suk

Men SÅ er det dejligt med mennesker som vingummibamsen, der lige kan redde ens dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.