Der kom et brev.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. april 2011

anna-jonas

Fra den sødeste Vingummi-bamse herinde.................

Jeg har haft en ret nervepirrende dag, da jeg skulle til samtale på jobbet, ang. om min specielle ordning kunne fortsætte ( nedsat tid p.g.a Ida). Jeg var grådlabil hele dagen, og begyndte da også at græde til samtalen, som var med min chef, Personaleafdelingen og min tillidsmand. Deres forslag var at jeg nu skulle til at arbejde hver 3 weekend.......................og da jeg indvendte at det ville blive svært herhjemme, med Ida og det hele...................Ja, så blev det foreslået at vi kunne bruge vores aflastningstimer i de weekender, så jeg kunne komme på job. Jeg blev virkelig ked, for disse mennesker har slet ingen indsigt eller forståelse for, at mine livsvilkår slet ikke er til så mange weekendvagter.................og deres løsningsforslag vidner virkelig om manglende hjerte, synes jeg. Men det BLIVER sådan!!! At jeg skal arbejde hver 3 weekend, BASTA!!

Nå...........men var sådan lidt skuffet, og kom hjem med en klump i halsen, og to skrigende pigebørn i hælene.

Så åbner jeg postkassen, og fremdrager et mystisk brev.............ser at der står Sus.........o.s.v på afsenderen, åbner det, og læser det sødeste brev. Et virkeligt opmuntrende brev, der fortæller at jeg er noget værd, og at jeg betyder noget for nogle.................Sidder her og tuder nu, for er så rørt. Der var også et digt med om en engel, og en lille halskæde med vedhæng, med en engel.

Tusind tak Susanne.......jeg vil altid gerne hjælpe, hvis jeg kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Rosa

Ihh hvor lyder det dejligt med det brev! 

Jeg er rigtig ked af at høre at der var så lidt forstpelse for din situation - det er simpelthen bare ikke OK, men når det nu ikke kan laves om så sender jeg dig hermed et kæmpeknus og krydser fingre for at det alligevel løser sig for dig 

Kh

Rosa

Anmeld

12. april 2011

Klumpe-dumpe

Sødeste kæreste dejligste Mette-skat

Du er mere værd end ord kan beskrive, og jeg tror jeg kan taler på ALLE nsérs vegne, VI ELSKER DIG MEGET HØJT. for du er noget helt specielt.

Anmeld

12. april 2011

sarahb

ihhh hvor træls med den skide ordning... ØV!!!!
Men hvor er den dejlige vingummibamse da bare så skøn...

Mette ærligt- så fortjener du bare medgang.. Det gør du virkelig. Og tror på den skal komme, for good things happents to good people!!!

Du betyder i hvert tilfælde også noget for mig

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Hvad Trine siger... og meget, meget mere.

Jeg er SÅ ked af at dit job er så firkantede og jeg håber virkeligt at du snart finder et job der passer bedre og hvor de forstår hvilken vidunderlig person du er, istedet for at behandle dig så usselt

Og hvor er Sus bare dejlig... det var dog en fantastisk tanke

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Fra den sødeste Vingummi-bamse herinde.................

Jeg har haft en ret nervepirrende dag, da jeg skulle til samtale på jobbet, ang. om min specielle ordning kunne fortsætte ( nedsat tid p.g.a Ida). Jeg var grådlabil hele dagen, og begyndte da også at græde til samtalen, som var med min chef, Personaleafdelingen og min tillidsmand. Deres forslag var at jeg nu skulle til at arbejde hver 3 weekend.......................og da jeg indvendte at det ville blive svært herhjemme, med Ida og det hele...................Ja, så blev det foreslået at vi kunne bruge vores aflastningstimer i de weekender, så jeg kunne komme på job. Jeg blev virkelig ked, for disse mennesker har slet ingen indsigt eller forståelse for, at mine livsvilkår slet ikke er til så mange weekendvagter.................og deres løsningsforslag vidner virkelig om manglende hjerte, synes jeg. Men det BLIVER sådan!!! At jeg skal arbejde hver 3 weekend, BASTA!!

Nå...........men var sådan lidt skuffet, og kom hjem med en klump i halsen, og to skrigende pigebørn i hælene.

Så åbner jeg postkassen, og fremdrager et mystisk brev.............ser at der står Sus.........o.s.v på afsenderen, åbner det, og læser det sødeste brev. Et virkeligt opmuntrende brev, der fortæller at jeg er noget værd, og at jeg betyder noget for nogle.................Sidder her og tuder nu, for er så rørt. Der var også et digt med om en engel, og en lille halskæde med vedhæng, med en engel.

Tusind tak Susanne.......jeg vil altid gerne hjælpe, hvis jeg kan.

Ej hold op nu blev jeg jo helt rørt.

Det var da så lidt, og du har fortjent det så meget. Og nu jeg ikke altid får det udtrykt herinde når du hjælper til. Så vil jeg sende en samlet tak for alle de gange du har været der

Anmeld

12. april 2011

JustAnotherName

Sådan Sus, sikke en sød tanke og handling  

Og ja, Mette, jeg kan jo kun slutte op omkring, at vi holder meget af dig og dine to dejlige små piger......og ikke mindst din store knejt, Jonas  (selvom jeg endnu ikke har haft den ære at møde ham......og jeg forstår godt, at han har holdt sig væk fra vores træf, hehe).

Øv. mht. arbejde
Er der virkelig ingen muligeder, for at finde en anden løsning?

KNUS

Anmeld

12. april 2011

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Sådan Sus, sikke en sød tanke og handling  

Og ja, Mtte, jeg kan jo kun slutte op omkring, at vi holder meget af dig og dine to dejlige små piger......og ikke mindst din store knejt, Jonas  (selvom jeg endnu ikke har haft den ære at møde ham......og jeg forstår godt, at han har holdt sig væk fra vores træf, hehe).

Øv. mht. arbejde
Er der virkelig ingen muligeder, for at finde en anden løsning?

KNUS

De var rimelig kontante i deres udmelding...............og både jeg og tillidskvinden forsøgte ellers at tale min sag.

Jeg må vel bare igang med at søge noget andet..............selvom jobbene ikke hænger på træerne i dag, og slet ikke de vagtfrie. Jeg er jo også mægtig glad for at være på mit arbejde, har nogle super gode kollegaer, og ellers et spændende job.

Anmeld

12. april 2011

anna-jonas

Vingummien skriver:

Ej hold op nu blev jeg jo helt rørt.

Det var da så lidt, og du har fortjent det så meget. Og nu jeg ikke altid får det udtrykt herinde når du hjælper til. Så vil jeg sende en samlet tak for alle de gange du har været der

Du reddede sgu' min dag...............eller resterne af den.

Anmeld

12. april 2011

JustAnotherName

De var rimelig kontante i deres udmelding...............og både jeg og tillidskvinden forsøgte ellers at tale min sag.

Jeg må vel bare igang med at søge noget andet..............selvom jobbene ikke hænger på træerne i dag, og slet ikke de vagtfrie. Jeg er jo også mægtig glad for at være på mit arbejde, har nogle super gode kollegaer, og ellers et spændende job.

Hm, ja det er jo kedeligt, at du næsten kommer til at føle dig tvunget til at se dig om efter andre løsninger, når nu du jo er glad for dit job og kolleger. Men det skal jo altså også bare hænge sammen for dig og din familie. Det vigtigste er jo dén dér følelse indeni - Den skal bare være OK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.