Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
krofo skriver: kig forbi på www.123hjemmesider.dk/tvillingekluns masser af drengetøj billigt til salg
kig forbi på www.123hjemmesider.dk/tvillingekluns
masser af drengetøj billigt til salg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linda83 skriver: prøv at kigge på mit drenge tøj
prøv at kigge på mit drenge tøj
Maise86 skriver: Er det mindste du har ikke str 80?
Er det mindste du har ikke str 80?
nåh læste det som drenge tøj fra 74 til 92 hehe sorry
Maise86 skriver: Jeg søger drengetøj i str 74 og pigetøj i str 92. Tøjet skal passe til nu og sommeren over, være i god stand og selvfølgelig en god pris ;-) Jeg forbeholder mig ret til at sige nej tak :-)
Jeg søger drengetøj i str 74 og pigetøj i str 92. Tøjet skal passe til nu og sommeren over, være i god stand og selvfølgelig en god pris ;-) Jeg forbeholder mig ret til at sige nej tak :-)
Jeg har pige tøj i str. 92
Skal lige have det sidste lagt ind på vores hjemmeside så skriver jeg dig en pb med linket.
Linda83 skriver: nåh læste det som drenge tøj fra 74 til 92 hehe sorry
lisbeth2910 skriver: Jeg har pige tøj i str. 92 Skal lige have det sidste lagt ind på vores hjemmeside så skriver jeg dig en pb med linket.
jeg har vist en del pige tøj i 92 i kælderen som ikke bliver brugt..
Kan lige tage det op imorgen og se hvad der er
Har også noget i 98 vis det er
Men skriver lige imorgen hvor meget jeg har
Hej
Har dette drengetøj i 74, det er vasket men aldrig taget i brug, min basse var ude af 74 før jeg fik set mig om og sommerdragterne skulle være til sommer (O: Sælger det samlet fotr 150 pp.
Ditte
Maise86 skriver: Vil gerne se billeder af bukserne fra name it og de trøjer du har :-)
Vil gerne se billeder af bukserne fra name it og de trøjer du har :-)
Det er her
Denim bukserne er godt nok str. 80, men de er små - og derfor nåede vi ikke at få dem i brug inden de var for små!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128