Iphon 3GS til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juni 2011

dukke

op op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

dukke

OP OP

Anmeld

27. juli 2011

dukke

BYD op op

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

ville ønske jeg lige havde penge til den  ihh altså. hihi

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Hvorfor sælger du?

Anmeld

27. juli 2011

M&F&C

Jeg overvejede kort..... Men den ser meget slidt ud foran? - altså som i, at man kan se hvor fingeren har kørt mest? Og så ved Apple mærket bagpå, lige til venstre for, ser den meget ridset ud? .... Det er bare, inden jeg overvejer igen, vil jeg godt vide om det er sådan det forholder sig eller om det er billedet/blitzen der snyder, så det ser sådan ud??

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Overvejer/overvejede også... men kan se du bor i storkbh og ville jo gerne have den i hånden inden for at se om alt er ok både med lader osv. med den inden jeg evt. pungede ud i dyre domme...  Er den bundet af et abonnement?

Anmeld

28. juli 2011

dukke

M&F skriver:

Jeg overvejede kort..... Men den ser meget slidt ud foran? - altså som i, at man kan se hvor fingeren har kørt mest? Og så ved Apple mærket bagpå, lige til venstre for, ser den meget ridset ud? .... Det er bare, inden jeg overvejer igen, vil jeg godt vide om det er sådan det forholder sig eller om det er billedet/blitzen der snyder, så det ser sådan ud??

Den er slet ikke slidt for den har været i en holder for der er plastik på så der har slet ikke være "kontakt" med mobilen

Anmeld

28. juli 2011

dukke

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Overvejer/overvejede også... men kan se du bor i storkbh og ville jo gerne have den i hånden inden for at se om alt er ok både med lader osv. med den inden jeg evt. pungede ud i dyre domme...  Er den bundet af et abonnement?

Jeg sægler den fordi jeg har fået Iphon 4 og den er ikke bundet til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.