Abekat 32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Jemion

Smuk mave synes ikke den er lille den passer lige til dig  Glad for at se der er andre der har ligeså vildt morgengarn som jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Bavianis

KaMa skriver:

Flåt flåt - både mor og mave.

Åh, jeg skulle høre meget med min mave: "er du sikker på, at der er to", "er du sikker på, at du er så langt henne" Og ikke mindst: "jeg var meeeget større, og jeg havde kun en i maven".

Vi er alle forskellige - og nogle babyer putter sig bare godt op af rygsøjlen.. eller noget.

Ja, det med at de ligesom kan ligge forskelligt, det har jeg faktisk tænkt over... Min ryg har ikke "bøjet" sig så meget, som man ofte ser ved gravide, den er stadig ret lige. Jeg tænker at det også må bevirke, at maven ikke skydes så langt ud?

Ellers glæder jeg mig til jordemoder og lægebesøg her i den kommende tid, for så længe alle mål er inden for normalen kan man jo blot glæde sig over sin smarte, lille mave

Anmeld

13. april 2011

businesstigger

str på maven afhænger jo til dels også af hvor stor eller lille man selv er inden. Din er på ingen måde for lille. Den er smuk!

Tillykke med barslen. Håber du får nyt den! Har du nogen planer for hvad du gerne vil nå inden abekatten melder sin ankomst?

Anmeld

13. april 2011

smokin

Bavianis skriver:

Så blev det 32+0 - og jeg er gået på barsel! Skønt!

Ellers ikke så meget at sige. Han sparker (og hikker!) lystigt derinde. Jeg får MANGE kommentarer med at min mave er lille, og på den ene side er jeg glad for at den ikke er enorm, men lille og handy, på den anden side tror jeg lige jeg spørger jordemoderen om den er stor nok...

Billederne er taget på Als, da vi besøgte MyBaby i weekenden. Der er altid hygge dernede, så derfor er billederne selvfølgelig et sammensurium af morgenhår og skøøøn udsigt fra MyBabys hus!

Eihhhhh hvor er den altså bare flot!!!!! Det er helt vildt der snart kommer en lille abekat til verdenen.... Åh smukke Birk! For det bliver han helt sikkert, med den mor han har et pragteksemplar af... 

Anmeld

13. april 2011

Faith

Smuuuuuuuuksak!!!

Og din mave er da ikke lille... Den er lige som den skal være.

Anmeld

13. april 2011

Bavianis

businesstigger skriver:

str på maven afhænger jo til dels også af hvor stor eller lille man selv er inden. Din er på ingen måde for lille. Den er smuk!

Tillykke med barslen. Håber du får nyt den! Har du nogen planer for hvad du gerne vil nå inden abekatten melder sin ankomst?

Tak skal du have

Jeg har lavet en laaang liste - hvor jeg indtil videre er startet med alle lorteopgaverne, som f.eks. at sætte alle vores papirer i orden, samt ringe rundt til diverse instanser og få styr på ting, som bar ehar ligget... Jeg glæder mig ret meget til at jeg kommer til de hyggelige "barsels-projekter", og ikke bare rengøring, oprydning etc.!

I påsken skal vi male børne- og soveværelse. Gregers maler graffiti i fritiden, og er rigtig skrap til det, og han vil male en af væggene i Birks værelse. Det bliver spændende.

Anmeld

13. april 2011

Bavianis

Zette skriver:

Eihhhhh hvor er den altså bare flot!!!!! Det er helt vildt der snart kommer en lille abekat til verdenen.... Åh smukke Birk! For det bliver han helt sikkert, med den mor han har et pragteksemplar af... 

Ej, hvor var det sødt sagt Zette...

Anmeld

20. april 2011

Sakris

Du er bare vildt smuk gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.