Abekat 32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.998 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2011

Bavianis

Så blev det 32+0 - og jeg er gået på barsel! Skønt!

Ellers ikke så meget at sige. Han sparker (og hikker!) lystigt derinde. Jeg får MANGE kommentarer med at min mave er lille, og på den ene side er jeg glad for at den ikke er enorm, men lille og handy, på den anden side tror jeg lige jeg spørger jordemoderen om den er stor nok...

Billederne er taget på Als, da vi besøgte MyBaby i weekenden. Der er altid hygge dernede, så derfor er billederne selvfølgelig et sammensurium af morgenhår og skøøøn udsigt fra MyBabys hus!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

otlitrom

Den er da ikke lille! Den er SMÅK! Og det er du også, selvom det er et noget voldsomt morgengarn du har der

Anmeld

12. april 2011

mortilsofieogsara

maven er da ikke lille men lige som den skal være. en smuk maven til en smuk kvinde

Anmeld

12. april 2011

Bavianis

kitty skriver:

Den er da ikke lille! Den er SMÅK! Og det er du også, selvom det er et noget voldsomt morgengarn du har der

Tak min egen. Folk er bare helt overraskede over, hvor langt jeg er, ift mavens størrelse...

Og yes - jeg har det vildeste morgenhår - HVER morgen!!

Anmeld

12. april 2011

Bavianis

mortilsofieogsara skriver:

maven er da ikke lille men lige som den skal være. en smuk maven til en smuk kvinde

Tak, hvor er du sød

Anmeld

12. april 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Tak min egen. Folk er bare helt overraskede over, hvor langt jeg er, ift mavens størrelse...

Og yes - jeg har det vildeste morgenhår - HVER morgen!!

Ej, men vi kan jo ikke allesamen rende rundt og ligne fastelavnstønder! Det er vi nogen der gør, og så er I andre lidt mindre om maven.

Jeg tror ikke folk kan blive tilfredse. Der er ALTID en kommentar.. Det har jeg lært nu!

Den er FIN! Og jeg glæder mig MEGET til at se den lille abekat!!

Anmeld

12. april 2011

Loa

Syntes den er rigtig fin og passer super godt til dig.... 

Anmeld

12. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sikke en FIN mave du har - helt perekt.

Anmeld

12. april 2011

Rosa

Biiiuuuutiful!!! 

Anmeld

12. april 2011

Vial

Flåt flåt - både mor og mave.

Åh, jeg skulle høre meget med min mave: "er du sikker på, at der er to", "er du sikker på, at du er så langt henne" Og ikke mindst: "jeg var meeeget større, og jeg havde kun en i maven".

Vi er alle forskellige - og nogle babyer putter sig bare godt op af rygsøjlen.. eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.