Hvad spiser din baby????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

TineA

Anonym skriver:

Hvad spiser (giver du til) din baby???

Man kan sætte kryds ved flere valgmuligheder.. Skriv gerne i hvilken sammenhæng de får det i. F.eks. frugtmos, er det til morgenmad eller bare hygge..

Min søn er 7 måneder og vi går meget stille frem, så det halter stadig med at variere det

Men sådan ser det ud

Morgen : Havregrød med banan, sveske eller jodbær/æble mos

Frokost : Hirse/majsgrynsgrød med div. frugtmos

Aften : Kartoffel, broccoli, gulerødder, blomkål, rødbeder eller porrer - nogle enkelte gange har han fået lidt kød i - IKKE et hit.

Det er her på aftensmåltidet jeg gerne vil variere - altså med smagen, konsistensen og så vil jeg gerne begynde på 4  evt. flere måltider dagligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anneiris

Anonym skriver:

Hvad spiser (giver du til) din baby???

Man kan sætte kryds ved flere valgmuligheder.. Skriv gerne i hvilken sammenhæng de får det i. F.eks. frugtmos, er det til morgenmad eller bare hygge..

Min datter Jasmina, som bliver 6 mdr på lørdag spiser som følgende;

En morgenflaske, og så sover hun middags lur 1½-2 timer senere, når hun vågner får hun enten fuldkorns grød eller små rugbrødshapsere med vand til! Så får hun en flaske, senere. Og til aftensmad får hun kartoffel-grønsagsmos, så får hun lige et bad, en flaske og goooooodnat

Anmeld

12. april 2011

Palaja

MissChrista skriver:

.. og grunden til at putte MME i, er dels fordi så får de stadig det jernbehov de har (hvis du giver ham/hende 600 ml tror jeg det er) og dels fordi så "kender" de smagen, og vil måske hellere spise det.. Det var hvert fald det min SP sagde til mig ..

Der er også tilsat vitaminer i MME 

Anmeld

12. april 2011

Palaja

Min datter, næsten 8 mdr får:

Når hun vågner: bryst

Morgenmad: Grød (havre, hirse, ølle) m MME

Formiddag: Bryst

Middag: Rugbrød m. pålæg og frugtmos til dessert

Eftermiddag: Flaske, MME

Aften: det samme som os

Puttetid: Flaske, MME 

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Min søn får 4 x 230 ml. mme om dagen, udover frugtmos til eftermiddagshygge og grøntsagsmos til aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.