Hvad spiser din baby????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad spiser din baby??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.070 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Hvad spiser (giver du til) din baby???

Man kan sætte kryds ved flere valgmuligheder.. Skriv gerne i hvilken sammenhæng de får det i. F.eks. frugtmos, er det til morgenmad eller bare hygge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Hvad spiser (giver du til) din baby???

Man kan sætte kryds ved flere valgmuligheder.. Skriv gerne i hvilken sammenhæng de får det i. F.eks. frugtmos, er det til morgenmad eller bare hygge..

fra 0-1 år ? eller mener du nyfødt..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

fra 0-1 år ? eller mener du nyfødt..

Fra 4 mdr. og op til 1 år.. Har selv en søn på snart 6 mdr....

Anmeld

12. april 2011

MaliksMor

Fra 4 mdr. og op til 1 år.. Har selv en søn på snart 6 mdr....

okay.

min søn er 11 måneder.

han for grød om morgene og frugtmos bagefter som en lille morgen desseret også for han en flaske inden han skal sove middagslur også for han rugbrød når han vågner. Også for han aftensmad (det samme som os andre) også en nat flaske. imellem de her måltider for han selvf også lige at æble eller noget andet..

Anmeld

12. april 2011

de-wett

min datter på 4 måneder får flaske om morgen. også får hun grød indtil hun har sovet til middag(de dage hun er meget sulten får hun en flaske inden middagsluren) når hun vågner får hun en flaske. til aften får hun kartoffelmos blandet med mme også en natflaske.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Lige et tillægsspørgsmål Hvorfor mme i grøden?? og hvordan??

Anmeld

12. april 2011

Mor Christa

I forhold til dit spørgsmål omkring MME i grøden, så skal du bare putte f.eks. 90 ml vand i grøden og så det pulver som svare til 90 ml vand.. (herhjemme ville det så være 3 skefulde pulver - bruger alomin 1 ) ..

Min er begyndt på grød stille og roligt.. Men har planer om at når han forstår det helt 100 % skal han have majsgrød/risgrød til morgenmad, og igen til frokost og så grønsagsmos til aftensmad (idag bestående af brokolimos  ) .. Og så engang imellem lidt frugtmos som f.eks. dessert. Så vil jeg supplere op med MME som mellemmåltider hvis der er behov for dét ..

Anmeld

12. april 2011

Mor Christa

.. og grunden til at putte MME i, er dels fordi så får de stadig det jernbehov de har (hvis du giver ham/hende 600 ml tror jeg det er) og dels fordi så "kender" de smagen, og vil måske hellere spise det.. Det var hvert fald det min SP sagde til mig ..

Anmeld

12. april 2011

LinLin

Adam spiser grød med frugtmos, kartoffelmos med grøntsager og kød, tykmælk, øllebrød, små rugbrødsbidder og så får han også stadig flaske. Han er lige blevet 7 mdr.

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Det samme som jeg og hans far spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.