Sygeligt flash back !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Hyner

Emma var jo syg med opkast og racerrøv, søndag og mandag. vi havde hende hjemme tirsdag og der var intet. Hun har så endnu ikke ville spise optimalt endnu, er det normalt???
Og så lige i dag da jeg havde hentet hende fra dp, sad vi og skulle have et stykke brød. Hun spiste to små stykker og ville ha noget at drikke, hun fik sit mælk og lige præcis 2min efter brækkede hun sig for vildt. Og nøj hvor det stank Stakkels lille tøs da....

Mit spørgsmål er så, kan hun stadig være syg??
Er det nomalt at ikke spise optimalt 4dage efter sidste sygedag?

Jeg fatter det simpelthen ikke, og synes det er sååå synd for Emma..

Krams Henriette -der virkelig har haft en LORTE dag, øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Lene76

hej Hyner....

Vi undersøgte side år hvordan og hvorledes med den brøk/skide syge osse kaldes for roskildesyge

LÆgen ku fortælle os at virusen ville være i kroppen 48 timer efter sidste syntomer har vist sig og at man sagten ku bære syntomerne selvom man ik havde kastede op el skidt tyndt

Så ja jeg vil mene der er normalt..... håber snart hun er ovenpå igen.
Viktor har osse væet syg med bræk samt møb og han spiser hellere ik normalt endnu.... men det kommer vel

Go bedring og go weekend

Knus Lene

Anmeld

24. oktober 2008

Loggidut

så så...nu er jeg jo i overskud af glæde og energi idag....eller ihvertfald på vej til det, så du får lige lidt overskud fra mig af!

ja det kan sagtens tage dage at komme over, og eller kan hun jo være blevet smittet igen...
bare et godt råd, når de har haft det der maveonde, så er det en rigtig god ide at tage det med mælken lidt roligt, små slurke og ikke for meget ad gangen...

jeg håber bare snart i er igennem det...rigtig god bedring med hende...

fra sloggi som har rigtig ondt af Emma...

ps/ Tif har en Emma i hendes DP, så vi høre ikke på andet end Emma herhjemme...EEEEEEEEEEMMA hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.