Sofie siger "aaarkkt" = tak, - ligemeget om hun giver eller får. Koen på mælkekartonen siger tilsyneladende buuueeeeh???. Det siger den til gengæld altid.
Hvis hun får et sp. i en spørgende tone, svarer hun JA (meget højt) - også selvom svaret burde være nej...
Hun er jo så også begyndt at tysse, og den slog mig helt ud, for jeg har aldrig tysset på hende eller andre, mens hun hørte på det.
Vi var på besøg hos Susan, og pigen (ikke Susan - men Sofie) ville ikke sove til middag. HUn rev sko og strømper af og placerede dem på overlærredet, - grinede og fik vognen til at hoppe. Jeg gik ud til hende, lagde hende ned og sagde shyyyy - nu skal du sove. Tøsen rejser sig så op i vognen, river sutten ud, sætter en stiv pegefinger for læberne og tysser tilbage af mig. Møhhh?? Det viser sig så, at dp'en ofte må tysse på drengene i gruppen - derfra har Sofie det.
I dag legede hun itteoehhh (tittebøh) med Nixon. Han fattede vist ikke helt reglerne, men hun var lykkelig for, at han bare gad blive liggende.
Ja så siger hun jo a-det, a-det i én uendelighed..... Jeps søster: Jeg har lige fortalt dig 7 gange, at det er en kop.. det er det stadivæk.
For en måneds tid siden sagde hun ofte "Bush" "Bush". Hendes far var vældig glad (venstremand) men jeg tror, mine rynkede bryn (tilhørende en anti-venstrekvinde) har gjort, at hun har stoppet sin valgpropaganda igen.
Indimellem siger hun jo så ting, vi ikke er helt sikre på. Måske dukker de frem igen.
Sofie går i dp med en dreng (Tjalfe) på ca 2 år. Han er simpelthen så velformuleret, atr hverken jeg eller deres dp nogensinde har hørt noget lignende. Han giver udtryk for sin mening - og så begrunder han den. Det er helt vildt.
- Helle - hvis datter heldigvis holder mund og sover nu...
Anmeld