Handi-fisk (en intetsigende tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Nadi

Vi har lige anskaffet os fisk (håber det går lidt bedre end den sidste vi havde)
Og nu tror jeg at den ene af vores fisk er handikappet!! Den svømmer ikke så meget og ligger på siden, så man næsten tror den er død. Det ser ud til at dens rygfinne er bøjet, ligesom Big Willy. Så den har vi navngivet Willy 60.png Den anden mangler stadig et navn.

Ja nu ved i også det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

bette

haha hvor godt.. en handi fisk.. hihi

har også haft fisk.. men det shit gider jeg ik mere... synes ellers de er så flotte.. men der var både det ene og det andet galt i det akvarie.. så var ph værdien for høj... så var vandet for beskidt og jeg havde lige renset det inden jeg tog vandprøven.... det hele resulterede i at alle fiskene døde.. undtaget min sugmalle som jeg gav væk til en anden med akvarie.. damn... kæft jeg bruge mange penge på de skide fisk... men de døde alligevel.. ggrrrrr

Anmeld

24. oktober 2008

Kaufie

Jeg gad også godt have fisk.... Så dejlig afslappende og afstressende at se på....

Men vi har to katte.....

Anmeld

24. oktober 2008

Tynen

Er du sikker på den ikke er syg?
Mener de kan få noget med .. Argh.. Hvad hedder det??!
Sådan noget balance-noget, så de ikke kan finde ud af at vende rigtig og .. Ja, være som fisk mere

.. Arh.. Tror det hedder trommesyge something..

Anmeld

24. oktober 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Er du sikker på den ikke er syg?
Mener de kan få noget med .. Argh.. Hvad hedder det??!
Sådan noget balance-noget, så de ikke kan finde ud af at vende rigtig og .. Ja, være som fisk mere

.. Arh.. Tror det hedder trommesyge something..

ja jeg tror også handi fisken skal aflives......

Anmeld

25. oktober 2008

Nadi

Den aflivede sig selv i går aftes, vi fandt den på bunden af bowlen da vi skulle til at fodre dem. så nu skal vi ud efter en ny legekammerat til Bobby -som den anden fisk er kommet til at hedde.

Anmeld

25. oktober 2008

ivfmarie

R.I.P kære Handi-fisk. Gid du må finde glæden i livet på dan anden side... Du var one of a kind.

Marie - kondolerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.