Den klamme mand i de alt for små sko!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Rasmine

Mille og jeg står i køen i supermarkedet.
Mille får altid lov at trykke på den "grønne knap" (dankort)
Og så får hun lov at tage kortet op, når den er færdig.

Skæbnen vil at hun kommer til at tage kortet op, inden transaktionen er gennemført.

Så kortet må i, igen og koden skal tastes.

Der står så en IDIOT, klam, gammel, vammel mand, og siger:
Kunne hun da æ lege mæ æ kort når te I kom jæm?
(I en meget sur og fornærmet tone)

Jeg siger så:
Undskyld, hvad sagde du? Er det mig du taler til?

Så sagde han det igen.

Jeg svarede så:
Nu skal jeg sige dig én ting.
Det tager fanme ikke mange sekunder at køre kortet igennem en ekstra gang, det kan du vel godt se?
Så har du vel heller ikke mere travlt, din gamle tumpe!!!

Så sagde han ikke mere, og hans kone stod
og kiggede ned i gulvet.
Alle andre kiggede underligt på mig også, og det forstår jeg jo ikke.

Hvorfor er folk så sindssyge, det kunne da have været meget værre, der kunne have mangler stregkoder på det halve af vores varer, eller kasseapparatet kunne brænde sammenm eller der skulle måske skiftes bonrulle. etc etc etc.

GRR...

Hvad ville I have gjort?
Havde lyst til at gå hen og sparke ham over skinnebenet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Mary

Jeg ville ønske jeg kunne fyre sådan en kommentar af, men jeg kan jeg med rimelig stor sandsynlighed sige, at jeg ikke ville.... er ALT for konfliktsky - simpelthen så træls!

Jeg ville glo åndssvagt på ham og rulle med øjnene, dog gerne åbenlyst, hehe, bare ikke noget med en talestrøm herfra

Anmeld

24. oktober 2008

Helle30

Bacon for pokker! Jeg kan lige se det for mig.
Jeg tror nu også, jeg havde svaret ham igen, men jeg tror ikke, jeg kunne få mig selv til at kalde ham en gammel tumpe.
Jeg har flere gange bedt nogle i kassekøen om at tale ordentligt til ekspedienten. Synes ofte, der er nogle, der taler nedladende og kommanderende til især yngre eller uerfarne kassemedarbejdere i discountbutikker. Det kan jeg ikke bare stå og høre på. De sidder dér til en lousy løn med en grim uniform og forsøger at supplere deres SU. Jeg vil vædde med, scanneren bipper videre i deres hoveder selv efter de har lagt sig til at sove om aftenen - og så skal de finde sig i at få besked på ikke at fumle sådan med varene, eller også skal de høre på, at "hvis dette hér brød også er muggent, så kommer jeg fandme tilbage og er sur".
Jeg ved ikke helt, hvad jeg havde sagt i din situation - .men jeg synes, det var sejt gået.

- Helle

Anmeld

24. oktober 2008

Nadi

Jeg kunne godt finde på at sige noget i retningen af det du sagde.Nu har jeg jo set min del af kunder og nogle af de har jeg virkelig lyst at pande en på vegne af de andre kunder.

Anmeld

24. oktober 2008

bette

hahaha hvor godt sagt!!!
damn du kan bare det der..

tror også jeg ville have sagt noget i den retning.. hvis jeg da ik blev mundlam...

Anmeld

24. oktober 2008

BellaT

He He. Jeg er den type der altid bliver møgirriteret over dankort-transaktioner (jo, jeg er ret sikker på at det er langsommere end at betale kontant). Og hvis en kunde foran mig skulle igennem 2 eller 3 af dem ville jeg også boble indvendigt. He he, sure mig.
En langsom ekspedient kan slet ikke irritere mig, men dankort og dankorttransaktioner der ikke går igennem første gang og lign. det irriterer mig voldsomt.
Men tror nu ikke en lille pige der leger med mors dankort kunne irritere mig. Jeg har ikke prøvet det.
Synes det er sejt du siger din uforbeholdne mening i sådan en situation. De fleste, inkl. mig, ville bare syde indvendigt og ikke gøre noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.