Hurtig update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Mettemus

Hold da op hvor er han dejlig, fin og dygtig! Det er vi vist ikke rigtig i nærheden af... faktisk øver vi os stadig i ikke at blive totalt hidsige når vi skal ligge på maven, men i stedet prøve at rejse os op på albuerne?

Og sikke noget fint hår 

Dejligt med en ladcykel, så du kan komme omkring med ungerne. Jeg forstår heller ikke hvordan single mødre får deres hverdag til at hænge sammen - hatten af for dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

businesstigger

piadas skriver:

Hvor er han sød!

Dejligt med alle de billeder, og hvor er det sejt, han kan trille!

Tak!

Er også meget stolt. Er spændt på at se hvordan hans udvikling bliver i forhold til storebroderen. Om han når han bliver lidt større lærer en masse tricks og unoder derfra

Anmeld

13. april 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Hold da op hvor er han dejlig, fin og dygtig! Det er vi vist ikke rigtig i nærheden af... faktisk øver vi os stadig i ikke at blive totalt hidsige når vi skal ligge på maven, men i stedet prøve at rejse os op på albuerne?

Og sikke noget fint hår 

Dejligt med en ladcykel, så du kan komme omkring med ungerne. Jeg forstår heller ikke hvordan single mødre får deres hverdag til at hænge sammen - hatten af for dem!

Det med at trille kom fra den ene dag til den anden. Jeg var bange for at jeg ikke lagde ham nok på maven, men det må jeg jo alligvel have gjort

Han har meget hår men faktisk mindre end storebroderen havde. Det er lidt vildt.

Jep hatten af for enlige forældre. Jeg synes det er rigeligt hårdt (og dejligt) som par.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.