Hurtig update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

businesstigger

Har ikke været så aktiv herinde på det sidste men har fulgt lidt med på sidelinien. Det er nogle smukke bebser der er her!

Her går det godt. David er super nem det meste af tiden. Det er et helt andet liv end med storebroderen. Kan både være på cafe og alt muligt.

Min mand er startet nyt job og har derfor haft en del rejseaktivitet her til en start. Det er lidt hårdt at være alene med begge drengene - al respekt til endlige forældre!!! Men det går jo (for der er ikke noget valg) og vi har lige købt en lad cykel så jeg nemt kan komme omkring med begge drengene på en gang. Det er virkelig et hit!

I skal ikke snydes for et par billeder

Er gået omkuld i sansegyngen:

Viser mor at han kan trille fra maven til ryggen:

Og hygger med far:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Sofia

Hvor er han bare kær lille David

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

Sofia skriver:

Hvor er han bare kær lille David

Tusind tak skal du have

Anmeld

12. april 2011

IAH

Hvor ser han kær og tryg ud! Og sikke dygtig at kunne rulle..

Jeg er vild med alle de billeder der bliver uploadet for tiden

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

IAH skriver:

Hvor ser han kær og tryg ud! Og sikke dygtig at kunne rulle..

Jeg er vild med alle de billeder der bliver uploadet for tiden

Tak!

Det med at rulle var meget pludseligt. Det var tydeligt at se at det ikke var tilfældigt men at han havde knækket koden for en dag jeg lagde ham på maven blev han bare ved og ved og syntes bare det var skægt.

Anmeld

12. april 2011

DK

Ejjj hvor ser han bare dejlig ud! Og stor!! (altså ikke stor på kæmpe måden, men bare på "gammel" måden) Og rulle allerede? Vildt! Men han er jo så også lige en mdr. ældre end Richard herhjemme, selv om jeg nu tvivler på at han kan trille om en mdr. Hans hovedkompetence er vist bare at spise!  Og så fint hår og det hele! Smuk dreng!

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

Tusind tak!

Han er jo egentlig også fra lige før 1.kvartal 2011 men havde jo termin her så det har hele tiden været her jeg har fulgt med

Men du skal ikke være sikker på det med trilleriet. David havde heller ikke gjort det mindste antræk til det og så pludselig gjorde han det bare.

Anmeld

12. april 2011

piadas

Hvor er han sød!

Dejligt med alle de billeder, og hvor er det sejt, han kan trille!

Anmeld

12. april 2011

Maria-s

Dejlige billeder

Anmeld

13. april 2011

DK

businesstigger skriver:

Tusind tak!

Han er jo egentlig også fra lige før 1.kvartal 2011 men havde jo termin her så det har hele tiden været her jeg har fulgt med

Men du skal ikke være sikker på det med trilleriet. David havde heller ikke gjort det mindste antræk til det og så pludselig gjorde han det bare.

SELVFØLGELIG hører du med herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.