Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger...
Er lige ano hvis det er falske tegn
Har haft morgen kvalme de sidste 2 dage og også igår aftes.. Har test dag søndag..
Er det for tidligt eller?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke om det tidligt, nogle har jo bare tegn tidligere end andre..
SKal vi for dig?
FruAagaard skriver: Ved ikke om det tidligt, nogle har jo bare tegn tidligere end andre.. SKal vi for dig?
Ja det er rigtig nok.. JA meget gerne, efter 1½år ville det være skønt med en fangst
Så Du lige for mig på lørdag, efter 16 mdrs forsøg.. Hehe
Har haft tegn på gravidititet i en uge, har tidlig ægløsning, men ja, nu må vi se..
Men alt for dig.. Du kan jo teste tidligt med clear blue i op til 4 dage inde..
FruAagaard skriver: Så Du lige for mig på lørdag, efter 16 mdrs forsøg.. Hehe Har haft tegn på gravidititet i en uge, har tidlig ægløsning, men ja, nu må vi se.. Men alt for dig.. Du kan jo teste tidligt med clear blue i op til 4 dage inde..
Wee jeg alt hvad jeg kan for dig
Jeg tester ikke før jeg er et par dage over, har haft alt for mange skuffelser indtil videre
Anonym skriver: Hej piger... Er lige ano hvis det er falske tegn Har haft morgen kvalme de sidste 2 dage og også igår aftes.. Har test dag søndag.. Er det for tidligt eller?!
Tror det er meget normalt. Selv fik jeg kvalme da jeg var 4 uger henne, og lavede ikke andet end at brække mig og have det dårligt tre måneder frem.
Det er ikke for tidligt men svinger jo fra person til person.. Jeg havde kvalme i uge 3 hvor jeg testede positivt i uge 4
Nikita Victoria skriver: Tror det er meget normalt. Selv fik jeg kvalme da jeg var 4 uger henne, og lavede ikke andet end at brække mig og have det dårligt tre måneder frem.
ØV Det håber jeg så ikke lge jeg får hvis det er
Jemion skriver: Det er ikke for tidligt men svinger jo fra person til person.. Jeg havde kvalme i uge 3 hvor jeg testede positivt i uge 4
Jamen så bliver det jo spændene at se om jeg har bid
Anonym skriver: Wee jeg alt hvad jeg kan for dig Jeg tester ikke før jeg er et par dage over, har haft alt for mange skuffelser indtil videre
Kender det alt alt for godt.. Men, ja, jeg tester fredag.. Tror jeg.. XXX alt for dig, NU må det være vores tur..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128