Update på lægebesøg med min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Klitgaard

Mange knus og tanker fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

KWL

Jeg har læst dine indlæg om din smukke lille datter. Ved godt hvem du er men må svare her da jeg ikke kan i det lukkede forum.

Jeg må indrømme at jeg lige har tjekket mine piger efter at have læst dette. Har aldrig hørt om det før.

Jeg har ingen kloge ord eller råd.

Vil bare fortælle at jeg tænker på jer og sender positive tanker jeres vej.

Mange knus

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Puha kender godt det der med at man føler man gør overgreb på sin datter Jeg har været med til at holde Maria fast mange gange til undersøgelser 

Det er skrækkeligt, men husk at du gør det for hendes skyld..

Du er velkommen til at skrive hvis du har lyst. Vi har været indlagt meget på OUH og været igennem narkose (ved ikke om i skal det), så måske kan jeg trøste lidt

Tak det er sødt af dig at tilbyde det. Det kan være jeg benytter mig af tilbuddet når den svære tid kommer. Og ja det ER hårdt at holde sit barn i sådan en situation.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Ida. skriver:

Åh nej søde, det gør mig ked af det at læse kan godt forstå, I er bekymrede, og at det var en slem omgang igår

Sender dig masser og styrke og kram - og så krydser jeg fingre for, at det er noget, der kan fikses nemt og at alt andet er, som det skal være!!!!

TAK! Ja det håber jeg GODT nok også!!! Det skal bare være en lille ting!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Æv, æv, æv... det er jeg super ked af at høre. Jeg håber at det er noget der er nemt at fixe og at hun ikke skal igennem mange flere af den slags undersøgelser.

Ja jeg er skide bange for de laver samme nummer ude på sygehuset så de med egne øjne kan se hvor stort hul hun har i urinrøret.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

lion skriver:

Nej det lyder ikke godt.

Et stort kram herfra og jeg håber der "kun" skal laves et hul.

Tak Helene. Det håber jeg også!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Øv, jeg bliver helt ked af det ...virkelig oprørt!

Hvor er det barsk. Bestemt ikke det svar jeg håbede eller troede, I ville få.

Og sikke noget møg, at lægen lige mente, at det skulle være nødvendigt at tjekke hendes urinrør ved at stikke en pind derop
Stakkel lille mus. Hun er tapper!

Det gør mig ondt, at I skal igennem dette.
Jeg ville selv have det frygteligt i samme situation.
Ingen børn bør opereres, og slet heller ikke "dernede".

Men når det er ovre, så skal det nok blive godt.
Og jeg HÅBER SÅ MEGET at hun har livmoder, æggestokke og alt det der nu bør være. Så det er i orden/normalt, når I er på den anden side af operationen, hvor skedeindgangen bliver ordnet.

ØV, sikke en omgang.
Jeg er oprigtigt ked af det på Jeres vegne.

Stor forståelse, en masse trøst og knus herfra   

Tak Katrine. Ja det indvendige kan vi jo desværre ikke lige sådan selv tjekke. Så vi går og tænker lidt for mange grimme og dumme tanker. Det er noget lort.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg aner ikke hvem du er... Hvor må det være frygteligt.... 

Føler med Jer... 

Tak

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Puha søde, så var det som frygtet.. Men vent med at gå helt i baglås til i har været til yderligere undersøgelser. For måske der "bare" lige skal laves en indgang og så er alt normalt.. Det håber jeg virkelig.
Men hvor er det vildt at det først opdages nu, egentlig burde spére osv tjekke sådan noget.
Jeg håber på Hendes aller bedste og for at det er et lille bitte indgreb der skal til.

Sender dig en masse og håber snart i får svar på hvordan og hvorledes

Tusind tak skal du have. Ja jeg håber også det er et lille indgreb. Og jeg er bare RIGTIG dygtig til at gå helt i selsving med mine tanker når der er noget galt. Men ja det gavner ingenting

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Klitgaard skriver:

Mange knus og tanker fra mig

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.