Se hvad jeg fik med hjem fra vuggestuen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Dictes mor

Jeg kan høre, at Ida og Dicte er af samme sind... Hmmm og det med raseriet og hysteriet, det er vist også noget de har tilfælles...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Karo

Dictes mor skriver:

Jeg kan høre, at Ida og Dicte er af samme sind... Hmmm og det med raseriet og hysteriet, det er vist også noget de har tilfælles...

Jeps det har hun også

Fantastisk

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Karo skriver:

Jeps det har hun også

Fantastisk

He he, skøre piger... Tænk at de kan have så meget temperament som 1 årige, tænk så når de bliver teenagere...

Anmeld

11. april 2011

Karo

Dictes mor skriver:

He he, skøre piger... Tænk at de kan have så meget temperament som 1 årige, tænk så når de bliver teenagere...

Det må du ikke sige Camilla.

Martin er allerede begyndt at få grå hår bare af at tænke på det.

Så er drenge altså nemmere. Ikke så meget drama.

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Karo skriver:

Det må du ikke sige Camilla.

Martin er allerede begyndt at få grå hår bare af at tænke på det.

Så er drenge altså nemmere. Ikke så meget drama.

Jeg får også grå hår ved tanken. Jeg ville tage et billede af Dicte idag, så jeg var så fræk at sætte hende ned på græsset, det ville hun ikke, så hun blev rasende og flåede græsset op med rod og smed det efter mig... hmmm

Anmeld

11. april 2011

Karo

Dictes mor skriver:

Jeg får også grå hår ved tanken. Jeg ville tage et billede af Dicte idag, så jeg var så fræk at sætte hende ned på græsset, det ville hun ikke, så hun blev rasende og flåede græsset op med rod og smed det efter mig... hmmm

Hun er helt sikkert også en bølle.

Anmeld

11. april 2011

anna-jonas

That's my girl!!

Anmeld

11. april 2011

ChatH

Karo skriver:

Da jeg trådte ind på legepladsen i vuggestuen idag kom der meget hurtigt en pædago fra Idas stuen hen til mig. Hun fortalte at Ida altså også er totalt bøllet dernede. Idag havde bøllen så stilt sig op på en af disse små børne stole hvorefter hun havde valgt at hoppe ned................ja, jeg sagde hoppe. Det havde resulteret i at hun havde banket hovedet ned i gulvet og fået en ordentlig bule. Hun havde ikke været bevisløs og hun blev heller ikke træt efterfølgende så de vurderede at hun var okay. Hun prøvede faktisk bagefter at kravle op igen og gøre tricket efter, og var blevet meget fornærmet over at blive fjernet.

Da jeg hentede hende sad de 3 jævnalderne piger og legede i sandkassen sammen med pædagoerne. Ida............ja hun stod sammen med de store drenge og fægtede med skovle

Katja - mor til den eneste 1 årig der nu bliver mandsopdækket i vuggestuen.

årh nej dog!!! hun er sku da en bølle! men godt der ikke var sket noget alvorligt.. og jo jo man skal vel gøre sig bemærket overfor drengene, i skal nok få det sjovt når hun bliver 14

men hun er nu lækker!

Anmeld

11. april 2011

Skouboe

Det tyder på en anstrengende fremtid...

Anmeld

11. april 2011

Ranarupta

Årh, det må have gjort nuller-naller!!
Det gør det nærmest på mig af at se på bulen...

Bule eller ej, lille Ida er sååå smuk!
Det er nogle dejlige børn, der hører til på Navlestrengen!

Og mange tak for bukserne, Katja De er virkelig lækre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.