Se hvad jeg fik med hjem fra vuggestuen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Karo

Da jeg trådte ind på legepladsen i vuggestuen idag kom der meget hurtigt en pædago fra Idas stuen hen til mig. Hun fortalte at Ida altså også er totalt bøllet dernede. Idag havde bøllen så stilt sig op på en af disse små børne stole hvorefter hun havde valgt at hoppe ned................ja, jeg sagde hoppe. Det havde resulteret i at hun havde banket hovedet ned i gulvet og fået en ordentlig bule. Hun havde ikke været bevisløs og hun blev heller ikke træt efterfølgende så de vurderede at hun var okay. Hun prøvede faktisk bagefter at kravle op igen og gøre tricket efter, og var blevet meget fornærmet over at blive fjernet.

Da jeg hentede hende sad de 3 jævnalderne piger og legede i sandkassen sammen med pædagoerne. Ida............ja hun stod sammen med de store drenge og fægtede med skovle

Katja - mor til den eneste 1 årig der nu bliver mandsopdækket i vuggestuen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

TbCp

Fniiiiiis og av av av

Anmeld

11. april 2011

Klumpe-dumpe

Holy mavly

Men Katja, så er det jo heldigt at du alligevel har den skønneste lille Ida-fisen misfarvet eller ej

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Karo skriver:

Da jeg trådte ind på legepladsen i vuggestuen idag kom der meget hurtigt en pædago fra Idas stuen hen til mig. Hun fortalte at Ida altså også er totalt bøllet dernede. Idag havde bøllen så stilt sig op på en af disse små børne stole hvorefter hun havde valgt at hoppe ned................ja, jeg sagde hoppe. Det havde resulteret i at hun havde banket hovedet ned i gulvet og fået en ordentlig bule. Hun havde ikke været bevisløs og hun blev heller ikke træt efterfølgende så de vurderede at hun var okay. Hun prøvede faktisk bagefter at kravle op igen og gøre tricket efter, og var blevet meget fornærmet over at blive fjernet.

Da jeg hentede hende sad de 3 jævnalderne piger og legede i sandkassen sammen med pædagoerne. Ida............ja hun stod sammen med de store drenge og fægtede med skovle

Aj, lille gavstrik - Hun er jo frygtløs! PAS PÅ, LILLE IDA! 

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Haha, fræken frygtløs!

Hun er altså stadig en charmer, selvom hun er lettere smølfefarvet i panden

Anmeld

11. april 2011

Karo

kitty skriver:

Haha, fræken frygtløs!

Hun er altså stadig en charmer, selvom hun er lettere smølfefarvet i panden

Nej hun virker ikke syndesligt påvirket af bulen.

Anmeld

11. april 2011

Vingummien

Avs, man får jo næsten hovedpine af at se det billed

Anmeld

11. april 2011

lion

Karo skriver:

sikke en modig pige hende Ida.

Men av av av, hvor ser den bule ikke godt ud.

Anmeld

11. april 2011

Klitgaard

Avs en bule nen hvor er hun dejlig

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

IDA for faen!!!!

lille frk. frygtløs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.