Malou 10 måneder (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

LISBETH:-)

Sad og tænkte nåååh nåhhh nåhhh - hun er jo bare så sød og charmerende!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Fru Nielsen

Hun er dælme en køn unge....

Anmeld

11. april 2011

smokin

Anke skriver:

HVor er hun bare skøn, Zette!! Vildt, så stor hun er blevet..

Vi bøvler også en del med ørerne - er i gang med MØB nr. 3, så nu skal ørelægen kontaktes.

ja det har vi været igennem og asmatisk bronkitis.... Det er bare så hårdt ... og MASSER af tænder. 

Anmeld

11. april 2011

AWO

Zette skriver:

ja det har vi været igennem og asmatisk bronkitis.... Det er bare så hårdt ... og MASSER af tænder. 

Lille pus!  Men smile, det kan hun da!  

Anmeld

11. april 2011

Bavianis

Zette skriver:

Mit skønne barn er allerede blevet 10 måneder (+ et par dage) og hun trives og vokser derudaf. Min kærlighed til hende vokser dag for dag og jeg har aldrig oplevet noget så fantastisk som hende - hun gør mig glad helt inderst inde. 

Malou kan nu kravle og stå af sig selv. Hun går lystigt når hun holder i hånd men har endnu ikke turde vove sig ud på egen hånd. Vi har haft store problemer med hendes ører og venter nu på at få lov til at få dræn. 

Jeg vil bare vise hende frem... 

Hun ER lækker

Anmeld

11. april 2011

smokin

Fru Nielsen skriver:

Hun er dælme en køn unge....

åååh jeg elsker altså den smiley louise 

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Zette skriver:

Mit skønne barn er allerede blevet 10 måneder (+ et par dage) og hun trives og vokser derudaf. Min kærlighed til hende vokser dag for dag og jeg har aldrig oplevet noget så fantastisk som hende - hun gør mig glad helt inderst inde. 

Malou kan nu kravle og stå af sig selv. Hun går lystigt når hun holder i hånd men har endnu ikke turde vove sig ud på egen hånd. Vi har haft store problemer med hendes ører og venter nu på at få lov til at få dræn. 

Jeg vil bare vise hende frem... 

Århhh de billeder med hårspændet altså!!!  Hun er bare så yndig og så glad en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.