Malou 10 måneder (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

jydeinden

nej hvor er hun bare skøn... er især helt vild med billedet hvor hun vist har været en tur i køkkenet haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mamalou

Hvor er hun kær

Anmeld

11. april 2011

smokin

Tutter skriver:

Hold nu kæft hvor er hun blevet stor!!

Og noget så lækker!!! Elsker de billeder, med spænde i håret

SMUKKE MALOU

Jaaaaaaaaaaaah der er ENDELIG hår nok til et lille spænde! Men ikke til elastikker.....  Det glæder mor sig meget til 

Anmeld

11. april 2011

smokin

Tutter skriver:

Hold nu kæft hvor er hun blevet stor!!

Og noget så lækker!!! Elsker de billeder, med spænde i håret

SMUKKE MALOU

Jaaaaaaaaaaaah der er ENDELIG hår nok til et lille spænde! Men ikke til elastikker.....  Det glæder mor sig meget til 

Anmeld

11. april 2011

smokin

Tusind tak til alle jer andre - det betyder rigtig meget 

Anmeld

11. april 2011

smokin

jydeinden skriver:

nej hvor er hun bare skøn... er især helt vild med billedet hvor hun vist har været en tur i køkkenet haha

Ja det med køkkenrullen? Haha.... Det undrede mig meget at hun ikke kom når jeg kaldte. Jeg var igang med at tage sko på i gangen, men forstod det pludselig da jeg så hvad hun havde gang i... 

Anmeld

11. april 2011

BabyMus

Arj men hun er da os bare for SKØN!!

Anmeld

11. april 2011

jydeinden

Zette skriver:

Ja det med køkkenrullen? Haha.... Det undrede mig meget at hun ikke kom når jeg kaldte. Jeg var igang med at tage sko på i gangen, men forstod det pludselig da jeg så hvad hun havde gang i... 

lige præcis det billede... og haha du skal da være glad for det hverken var plastik poser eller staniol.. det nummer lavede min kusine da hun var lille

men sikke kær hun ser ud på billederne hehe

Anmeld

11. april 2011

Lisbeth85

Kan godt forstå, at du gerne vil vise hende frem - Hun er bare rigtig sød og fin

Anmeld

11. april 2011

smokin

jydeinden skriver:

lige præcis det billede... og haha du skal da være glad for det hverken var plastik poser eller staniol.. det nummer lavede min kusine da hun var lille

men sikke kær hun ser ud på billederne hehe

herhjemme tager vi bad i hundeskålen... nøj vi skal være hurtige når vi sætter hende på gulvet. Vi har flere skåle rundt i huset fordi vi har 3 hunde, så når hun er på gulvet så drøner jeg rundt og sætter dem op på bordet, ellers bliver jeg straffet  

Og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.