Kan blive så gal :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

Har snakket med retten men de kan ikke gøre videre i sagen før han har fået taget prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Må lige af med lidt..

Er så gal på min eks, nu er min datter snart 11 måneder og han har ikke anerkendt faderskabet i  nu.

Sagen er den at jeg i sommeren 2009 blev gravid med min daverende kæreste, forholdet gik dog i stykker 13 uger inde i graviliteten..

Jeg har efter kun hørt meget lidt fra ham, han sendte en sms i feb 2010 om at han ønskede en faderskabs test og at han gerne ville fraskrive sig barnet vis det kunne lade sig gøre..

Siger det er iorden med mig, føder så i maj og allerede der begynder sagen..

Han vælger at lade  være med at svare statsforvaltningen alle gange så sagen ryger i retten..

for nogle måneder sider fik mig  og min datter taget prøver og han var i retten slut feb-start marts i år..

Snakkede med retten i feb for at høre om der stadig var  gang i sagen og det var der, de fortalte så at de skulle havde svar fra retsgenisk senest 1 april..

Har så ringet idag for at høre om der var noget nyt, men var der ikke da de stadig ventede på svar

vi alle skulle havde taget prøver først. Damen er så så sød at gå ind og kan se mig og datteren har været der og de er klar, med min eks har stadig ikke været inde og få taget prøver

Syntes det er ret træls og især når jeg ved at når faderskabssagen er færdig skal jeg igang med børnepenge sagen..

Beklager det sure opstød

Forsæt god mandag alle sammen

lige først et STORT her fra...

skulle næsten tro det var min eks der var faren hehe... han tror heller ikke på at han er faderen og vil køre en faderskabs sag... om han mener det eller om det er for at såre mig eller prøve at slippe for at betale ved jeg ikke... igennem hele min graviditet, selvom vi ikke har været sammen så vidste han at hun var lavet af ham og så fandt vi sammen i januar og pludselig gik han i panik da jeg havde 7 uger til termin og 4 uger til termin begyndte han at sige at han nok heller ikke var faderen fordi jeg jo havde været luder (ifølge ham, fordi jeg havde et sex liv før ham) det er tydeligt at høre at han gerne vil mig og hans datter og han har hele tiden haft store planer med hvad vi skulle når hun var født (siden han kom tilbage i maj) men hans makker på jobbet havde bildt ham alt muligt ind om at han kunne slippe for at betale og jeg fik af vide i forvaltningen at man kunne klare det med pengene uden at indblande kommunen og forvaltningen, og fortalte ham at jeg var den eneste der kunne hjælpe, og da jeg sagde til ham at jeg ikke ville hjælpe ham, blev det meget værre. dog får jeg pengene fra kommunen når det er...

men håber virkelig det bedste for jer... og hvis du selv syntes din datter er bedre tjent uden ham, så lad kommunen/forvaltningen/retten tage sig af det, det kun ham det skader... og ja dejligt med en opsparing på den måde, især hvis du ikke står og mangler dem, men stort held og lykke, og håber det var ok jeg delte min historie herinde, selvom min datter desværre ikke er kommet til verden endnu, men håber det sker snart

Anne

Anmeld

15. april 2011

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Har snakket med retten men de kan ikke gøre videre i sagen før han har fået taget prøve

jeg fik egentligt af vide at hvis han udblev 3 gange for sådan en prøve sendte de politiet da det er lov at faderen skal betale osv.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Rogue skriver:

jeg fik egentligt af vide at hvis han udblev 3 gange for sådan en prøve sendte de politiet da det er lov at faderen skal betale osv.

Det har jeg også hørt noget om..

Men jeg prøver at ringe til retten igen i starten af maj og høre om der er noget nyt

Men ved hans datter fra et tidligere forhold er blevet sat i pleje (tvang) og han pt slet ikke må se hende (hun boede hos ham)

Så håber meget  på han intet får med min lille guldklump at gøre

Anmeld

25. april 2011

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Det har jeg også hørt noget om..

Men jeg prøver at ringe til retten igen i starten af maj og høre om der er noget nyt

Men ved hans datter fra et tidligere forhold er blevet sat i pleje (tvang) og han pt slet ikke må se hende (hun boede hos ham)

Så håber meget  på han intet får med min lille guldklump at gøre

det kan jeg godt forstå, men hvis han ikke må se sin datter fra tidligere forhold, så må han nok heller ikke med jeres.. men håber lige du fortæller os hvordan sagen forløber og så al held og lykke med det håber det bedste for dig 

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Rogue skriver:

det kan jeg godt forstå, men hvis han ikke må se sin datter fra tidligere forhold, så må han nok heller ikke med jeres.. men håber lige du fortæller os hvordan sagen forløber og så al held og lykke med det håber det bedste for dig 

Tak

Jeg skal nok holde jer opdateret herinde..

Anmeld

29. maj 2011

Leneur

Anonym skriver:

Det passer så ikke helt, for han kan godt blive dømt til at være far alligevel. Faderskabssagen endte også i retten da min datter's biologiske far heller ikke ville anerkende faderskabet. Papirerne med underskrift om blodprøve og min side af sagen blev sendt over til hans retskreds. Vi bor i Jylland og han på Sjælland. Han vedkendte sig dog faderskabet uden blodprøve og uden at afgive hans forklaring men der fik jeg at vide at hvis han havde nægtet den blodprøve, så kunne han sagtens blive dømt til at være far alligevel.

Håber alt går godt for dig og dit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.