Anonym skriver:
Må lige af med lidt..
Er så gal på min eks, nu er min datter snart 11 måneder og han har ikke anerkendt faderskabet i nu.
Sagen er den at jeg i sommeren 2009 blev gravid med min daverende kæreste, forholdet gik dog i stykker 13 uger inde i graviliteten..
Jeg har efter kun hørt meget lidt fra ham, han sendte en sms i feb 2010 om at han ønskede en faderskabs test og at han gerne ville fraskrive sig barnet vis det kunne lade sig gøre..
Siger det er iorden med mig, føder så i maj og allerede der begynder sagen..
Han vælger at lade være med at svare statsforvaltningen alle gange så sagen ryger i retten..
for nogle måneder sider fik mig og min datter taget prøver og han var i retten slut feb-start marts i år..
Snakkede med retten i feb for at høre om der stadig var gang i sagen og det var der, de fortalte så at de skulle havde svar fra retsgenisk senest 1 april..
Har så ringet idag for at høre om der var noget nyt, men var der ikke da de stadig ventede på svar 
vi alle skulle havde taget prøver først. Damen er så så sød at gå ind og kan se mig og datteren har været der og de er klar, med min eks har stadig ikke været inde og få taget prøver 
Syntes det er ret træls og især når jeg ved at når faderskabssagen er færdig skal jeg igang med børnepenge sagen..
Beklager det sure opstød
Forsæt god mandag alle sammen
lige først et STORT
her fra...
skulle næsten tro det var min eks der var faren hehe... han tror heller ikke på at han er faderen og vil køre en faderskabs sag... om han mener det eller om det er for at såre mig eller prøve at slippe for at betale ved jeg ikke... igennem hele min graviditet, selvom vi ikke har været sammen så vidste han at hun var lavet af ham og så fandt vi sammen i januar og pludselig gik han i panik da jeg havde 7 uger til termin og 4 uger til termin begyndte han at sige at han nok heller ikke var faderen fordi jeg jo havde været luder (ifølge ham, fordi jeg havde et sex liv før ham) det er tydeligt at høre at han gerne vil mig og hans datter og han har hele tiden haft store planer med hvad vi skulle når hun var født (siden han kom tilbage i maj) men hans makker på jobbet havde bildt ham alt muligt ind om at han kunne slippe for at betale og jeg fik af vide i forvaltningen at man kunne klare det med pengene uden at indblande kommunen og forvaltningen, og fortalte ham at jeg var den eneste der kunne hjælpe, og da jeg sagde til ham at jeg ikke ville hjælpe ham, blev det meget værre. dog får jeg pengene fra kommunen når det er...
men håber virkelig det bedste for jer... og hvis du selv syntes din datter er bedre tjent uden ham, så lad kommunen/forvaltningen/retten tage sig af det, det kun ham det skader... og ja dejligt med en opsparing på den måde, især hvis du ikke står og mangler dem, men stort held og lykke, og håber det var ok jeg delte min historie herinde, selvom min datter desværre ikke er kommet til verden endnu, men håber det sker snart 
Anne