Kan blive så gal :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Må lige af med lidt..

Er så gal på min eks, nu er min datter snart 11 måneder og han har ikke anerkendt faderskabet i  nu.

Sagen er den at jeg i sommeren 2009 blev gravid med min daverende kæreste, forholdet gik dog i stykker 13 uger inde i graviliteten..

Jeg har efter kun hørt meget lidt fra ham, han sendte en sms i feb 2010 om at han ønskede en faderskabs test og at han gerne ville fraskrive sig barnet vis det kunne lade sig gøre..

Siger det er iorden med mig, føder så i maj og allerede der begynder sagen..

Han vælger at lade  være med at svare statsforvaltningen alle gange så sagen ryger i retten..

for nogle måneder sider fik mig  og min datter taget prøver og han var i retten slut feb-start marts i år..

Snakkede med retten i feb for at høre om der stadig var  gang i sagen og det var der, de fortalte så at de skulle havde svar fra retsgenisk senest 1 april..

Har så ringet idag for at høre om der var noget nyt, men var der ikke da de stadig ventede på svar

vi alle skulle havde taget prøver først. Damen er så så sød at gå ind og kan se mig og datteren har været der og de er klar, med min eks har stadig ikke været inde og få taget prøver

Syntes det er ret træls og især når jeg ved at når faderskabssagen er færdig skal jeg igang med børnepenge sagen..

Beklager det sure opstød

Forsæt god mandag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Må lige af med lidt..

Er så gal på min eks, nu er min datter snart 11 måneder og han har ikke anerkendt faderskabet i  nu.

Sagen er den at jeg i sommeren 2009 blev gravid med min daverende kæreste, forholdet gik dog i stykker 13 uger inde i graviliteten..

Jeg har efter kun hørt meget lidt fra ham, han sendte en sms i feb 2010 om at han ønskede en faderskabs test og at han gerne ville fraskrive sig barnet vis det kunne lade sig gøre..

Siger det er iorden med mig, føder så i maj og allerede der begynder sagen..

Han vælger at lade  være med at svare statsforvaltningen alle gange så sagen ryger i retten..

for nogle måneder sider fik mig  og min datter taget prøver og han var i retten slut feb-start marts i år..

Snakkede med retten i feb for at høre om der stadig var  gang i sagen og det var der, de fortalte så at de skulle havde svar fra retsgenisk senest 1 april..

Har så ringet idag for at høre om der var noget nyt, men var der ikke da de stadig ventede på svar

vi alle skulle havde taget prøver først. Damen er så så sød at gå ind og kan se mig og datteren har været der og de er klar, med min eks har stadig ikke været inde og få taget prøver

Syntes det er ret træls og især når jeg ved at når faderskabssagen er færdig skal jeg igang med børnepenge sagen..

Beklager det sure opstød

Forsæt god mandag alle sammen

kunne ikke bare forlade tråden uden at give dig et  og håbe på at det hele løser dig for dig og din datter snart...

det er ikke fedt når faren ikke vil kendes ved barnet og skal "lave ballade"... forstå mig ret. altså ikke møde op...

han har jo sagt A... så må han også vedkende sig sin datter og sige B....

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

kunne ikke bare forlade tråden uden at give dig et  og håbe på at det hele løser dig for dig og din datter snart...

det er ikke fedt når faren ikke vil kendes ved barnet og skal "lave ballade"... forstå mig ret. altså ikke møde op...

han har jo sagt A... så må han også vedkende sig sin datter og sige B....

Tak.. nej er ikke sjov..

Han har aldrig set hende og har heller ikkeydret ønske om det..

Men hun har det nok også bedre uden ham

Anmeld

11. april 2011

eElak

12. april 2011

Pige2009

Det lyder da til at være op ad bakke Du burde dog godt kunne få børnebidrag fra kommunen og de vil så senere opkræve dem fra faderen. Jeg får fra kommunen og så skal faderen afregne med dem

Anmeld

12. april 2011

Kildebakken

Tænk at han kan leve med sig selv! Heldigvis har du fået en dejlig lille pige ud af det! Kæmp videre og hold fast, så du kan give hende alt det hun fortjener:-) 

KH

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det lyder da til at være op ad bakke Du burde dog godt kunne få børnebidrag fra kommunen og de vil så senere opkræve dem fra faderen. Jeg får fra kommunen og så skal faderen afregne med dem

Ja kan jeg godt men   har valgt at vente til sagen er færdig

Står ikke og mangler dem og ved jeg får dem en dag så ser det lidt som en opsparring

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Tænk at han kan leve med sig selv! Heldigvis har du fået en dejlig lille pige ud af det! Kæmp videre og hold fast, så du kan give hende alt det hun fortjener:-) 

KH

Tænker jeg også og især da han har et barn fra tidligere forhold som nu ikke bor hos forældrene mere....

Kæmper alt hvad jeg kan for min datter og vil jeg blive ved med..

Skal siges jeg også gør alt hvad jeg kan for min store men hendes far snakker jeg heldigvis rigtig godt sammen med

Elsker mine unger og vil jeg altid gøre, de skal intet mangle

Anmeld

15. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja kan jeg godt men   har valgt at vente til sagen er færdig

Står ikke og mangler dem og ved jeg får dem en dag så ser det lidt som en opsparring

Det var da også en god ide

Anmeld

15. april 2011

henh01

hvor er det øv at han er sådan et fjols.. Kan man ikek skynde lidt på sagen på andre måder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.