Igen i år har vi ingen ferie sammen :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2008

Pia

Hey igen Kloster..

Så kommer der sku også et surt opstød her fra omrking sommerferien.
Jeg havde ønsket 31, 32 og 33..
Men nej nej >( det kunne jeg ikke få.. Så nu hedder ferien 27, 33 og 34.. Dog får vi staidg ferie sammen, men det betyder så også at Lærke skal 3 uer i gæstedagpleje.. Dog må jeg trøste mig med, at det kun er tre dage hun skal afsted i hver uge i de tre uger.. Så på den måde er jeg heldig med min vagtplan.. Men i guder hvor er det træls når man slet ikke kan få det ferie man ønsker>(>(
Særlig når der så sidder nogle af ens kollegaer og ikke har børn hvor det hele skal passe med dagpleje osv.. Men ikke om de vil rykke deres ferie.>( Ikkeat vi med børn skal have første ret.. Men jeg har altid selv været utrolig fleksibel i forhold til de kollegaer det har haft børn og tænke på.. Men jeg kan sku ikke prale af, at det nu bliver givet tilbage..
Men okay vi får jo staidg ferie sammen. Dog bare ikke 3 uger i træk og så bliver det lidt sent i år..

Det var lige et surt opstød her fra..:S

Hilsen Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Charlotte_82

puha ja sommerferien :( jeg får ikke su i sommerferien så jeg skal jo nok bare arbejde...øv øv..havde ellers glædet mig meget til at skulle nyde godt af alt den dejlige sommerferie man har som studerende :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.