Igen i år har vi ingen ferie sammen :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Kloster

Ja jeg fik lige ringet til mit næste praktikstde i går og fandt ud af, at de faktisk havde regnet med, at jeg tod rellativt tidlig sommerferie. Fik min "forhandlet" frem til at få ferie i 27-28 og 31. Så igen har min mand og jeg ikke ferie sammen :@ Havde vi heller ikke sidste år og året før havde vi kun ferie sammen i 4 dage i sommerferien!! :'( Er da virkelig så træt af det............. Og ked af det. Er ikke engang startet i praktikken og de forventer at "bruge" mig som ferieafløser i sommerferien. Har slet ikke den store lyst til at skal i praktik nu :( Ville bare lige dele mine frustrationer med jer :( Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

Doktor Doolittle

ØVØVØV jeg forstår godt du er sur og skuffet :'( Det lyder virkelig ufedt for jer. Bare det kunne lade sig gøre på een eller anden måde at få noget ferie sammen, det andet er da virkelig trist. Knus fra Tina

Anmeld

23. februar 2008

linemus

Øv! Det kan de da ikke være bekendt at ville bruge dig som ferieafløser. Det er jo ikke derfor du kommer der. Ej, det synes jeg er tarveligt, de må da regne med, at du også har familie og ønsker til ferie, som de andre ansatte. Sådan noget møg, jeg kan godt forstå, du er ked af det.

Trøsteknus fra Line

Anmeld

23. februar 2008

Pia

Hej Kloster.. Er det ikke ssa eller ssh du er ved at læse til(?) FOr er det det vil jeg råde dig til og gå i fagforeningen. som elev er du stort set berette til og få den ferie du ber om. De kan / må ikke indsætte dig i vagtplanen som en del af personalet. Så det syntes jeg ikke du skal godtage. Og du kan evt snakke med det ansvarlige praktikvejleder i området. For der er alstå regler der skal holdes i forhold til elever. Er selv ssh'er på 11 år. Og har været elevvejleder mange gange.. Og selvom det ikke kan undgåes at eleverne kommer til og være en del af sommerferie planen, så skal de stadig have ferie på lieg fod med os andre og de plejer stort set og få deres ønsker de steder jeg har været ansat. Knus PIa.

Anmeld

23. februar 2008

Heidi B

Hej.
Jeg ville sætte mig ned i skrædderstilling og sige "vil ikke", indtil jeg ivhertfald fik 2 uger sammen med manden....
Jeg vil også råde dig til at gå til fagforeningen, men første efter du har forklaret dem sagen. Er de stadig ikke til at hugge i, ville jeg sige til dem at jeg gik til fagforeningen. Synes man skal spille med åbne kort.
Håber fandme det lykkes, det andet er for træls.

Heidi

Anmeld

24. februar 2008

Pia.

Kære Kloster.

Ej hvor ærgeligt... Ferie skal man da have sammen, bare et par uger. Det er da så vigtigt... Håber virkelig i kan få trumfet noget igennem, så du kan holde lidt ferie med manden.

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2008

Piaa

Hej Kloster.

Du ved godt at du har krav på 3 ugers sammenhængende ferie (C)
Det er da rigtig surt:( ikke at have ferie sammen med manden, og så andet år i træk, håber virkelig at I finder ud af noget bedre.

Hilsen Piaa

(der først skal begynde på arbejde til oktober:))

Anmeld

24. februar 2008

Nan

Det er synd for jer. Kan din mand måske prøve at få rykket sin?

Anmeld

24. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Ej hvor er det da bare rigtig træls for jer... :( Jeg håber I finder en løsning på det...

Knus Camilla.

Anmeld

24. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Ej hvor er det da bare rigtig træls for jer... :( Jeg håber I finder en løsning på det...

Knus Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.