Alberte nægter at tage flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

Jeg tror i hvert fald lørdag må blive prøvekluden. Skal til fødselsdag ret tæt på hvor vi bor. Og så må jeg jo komme hjem. Det er mest fordi jeg synes det er synd for manden, hvis han skal stå med hende skrigende og samtidig tage sig af August.

jo, men det er vilkårene som forælder

ej... Men mange har en tendens til at forvente det værste og det kan lige så godt gå rigtig fint:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

h_bernie

Ni-ko-li-ne skriver:

jo, men det er vilkårene som forælder

ej... Men mange har en tendens til at forvente det værste og det kan lige så godt gå rigtig fint:0)

Ja det er jo det. Ved bare selv hvor frustrerende det er, når man skal putte den ældste og hun går i selvsving. August bad mig en dag gå ind i stuen og tage hende med. "mor jeg kan alligevel ikke høre hvad du siger, når hun græder" De forstår lige at ramme de rigtige punkter.

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

Ja det er jo det. Ved bare selv hvor frustrerende det er, når man skal putte den ældste og hun går i selvsving. August bad mig en dag gå ind i stuen og tage hende med. "mor jeg kan alligevel ikke høre hvad du siger, når hun græder" De forstår lige at ramme de rigtige punkter.

ha ha ha.... DEN var god... hi hi

Ja, jeg kan godt se problematikken... Og man vil jo gerne være lige så meget for den første som man var før der kom et barne mere

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha.... DEN var god... hi hi

Ja, jeg kan godt se problematikken... Og man vil jo gerne være lige så meget for den første som man var før der kom et barne mere

Ja, men men det kan man jo ikke altid...sådan er det jo. Åhhhhh de kære børn altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.