Alberte nægter at tage flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. april 2011

h_bernie

Åhhhh mit mareridt. Da Alberte var helt lille havde jeg store sår på begge bryster, så meget at jeg i 6 uger supplerede op med flaske. Dengang ingen problemer. Hun skiftede mellem bryst og flaske x mange i løbet af dagen. Nu er hun så 5 ½ måned og stort set alle mine veninder fylder 30 år i år, så jeg er konstant inviteret til div. fødselsdage. Alberte er velkommen til dem allesammen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at kunne sidde og slappe af og ikke tænke at underholde hende samtidig.

Nu har vi tre dage i træk tilbudt hende flaske. Først med MME og nu med min mælk. Jeg regnede egentlig ikke med det blev et problem, da hun jo tidligere har taget flasken fint. Men nej ligegyldigt hvad der er i flasken, så nægter hun simpelthen at tage den. Øv jeg synes virkelig det er surt, havde nemlig tænkt at hun snart skulle overgå til flaske om aftenen.

Forslag til hvad jeg kan gøre? (vil i øvrigt godt drikke vand fra flasken)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

Åhhhh mit mareridt. Da Alberte var helt lille havde jeg store sår på begge bryster, så meget at jeg i 6 uger supplerede op med flaske. Dengang ingen problemer. Hun skiftede mellem bryst og flaske x mange i løbet af dagen. Nu er hun så 5 ½ måned og stort set alle mine veninder fylder 30 år i år, så jeg er konstant inviteret til div. fødselsdage. Alberte er velkommen til dem allesammen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at kunne sidde og slappe af og ikke tænke at underholde hende samtidig.

Nu har vi tre dage i træk tilbudt hende flaske. Først med MME og nu med min mælk. Jeg regnede egentlig ikke med det blev et problem, da hun jo tidligere har taget flasken fint. Men nej ligegyldigt hvad der er i flasken, så nægter hun simpelthen at tage den. Øv jeg synes virkelig det er surt, havde nemlig tænkt at hun snart skulle overgå til flaske om aftenen.

pyha...

hmmm... at være stædig er mit eneste råd!

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

hvad hvis det er een anden der giver flasken?

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad hvis det er een anden der giver flasken?

Vi bliver helt sikkert også ved med at tilbyde den hver dag. Min mand har forsøgt at give hende den....og hun går totalt i selvsving. Min ellers så nemme pige laver totalt flitsbue, når hun får tilbudt den.

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

Vi bliver helt sikkert også ved med at tilbyde den hver dag. Min mand har forsøgt at give hende den....og hun går totalt i selvsving. Min ellers så nemme pige laver totalt flitsbue, når hun får tilbudt den.

okay.... hvilke flasker er det?

jeg tænker om du måske skulle prøve at gå 1 time omkring maden?? så du slet ikke er der

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Ni-ko-li-ne skriver:

okay.... hvilke flasker er det?

jeg tænker om du måske skulle prøve at gå 1 time omkring maden?? så du slet ikke er der

Jeg bruger Avent. Det var lige dem jeg havde. Dem brugte vi nemlig da August var lille.

Jeg kan mærke, min mand er ret stædig omkring det. I går tog hun et et enkelt sug og begyndte så at bide lidt i den i stedet for.

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

h_bernie skriver:

Jeg bruger Avent. Det var lige dem jeg havde. Dem brugte vi nemlig da August var lille.

Jeg kan mærke, min mand er ret stædig omkring det. I går tog hun et et enkelt sug og begyndte så at bide lidt i den i stedet for.

altså, hun lider jo ingen nød...

og evt ville jeg da bare tage til fødselsdag og så skal hun nok spise når hun bliver sulten nok!

hvis ikke kan du jo komme hjem igen, hvis det går heeeeelt galt

Anmeld

11. april 2011

Milka

jeg husker tydeligt en periode i den alder hvor pigerne bare nægtede flasken. mega træls! der er ikke andet for, tror jeg, end at blive ved med at tilbyde. hun skal nok tage den igen før eller senere. held og lykke

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Ni-ko-li-ne skriver:

altså, hun lider jo ingen nød...

og evt ville jeg da bare tage til fødselsdag og så skal hun nok spise når hun bliver sulten nok!

hvis ikke kan du jo komme hjem igen, hvis det går heeeeelt galt

Jeg tror i hvert fald lørdag må blive prøvekluden. Skal til fødselsdag ret tæt på hvor vi bor. Og så må jeg jo komme hjem. Det er mest fordi jeg synes det er synd for manden, hvis han skal stå med hende skrigende og samtidig tage sig af August.

Anmeld

11. april 2011

h_bernie

Milka skriver:

jeg husker tydeligt en periode i den alder hvor pigerne bare nægtede flasken. mega træls! der er ikke andet for, tror jeg, end at blive ved med at tilbyde. hun skal nok tage den igen før eller senere. held og lykke

Ja det må man jo håbe. Vi bliver helt sikkert også ved. Hun SKAL bare tage den på et tidspunkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.