Mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. april 2011

HopinWishin

Så har jeg taget hul på mit nye liv ... Vil til at stå op en time før end jeg plejer, så jeg forhåbentlig kan falde i søvn om aftenen... (har haft problemer med at falde i søvn de sidste mange nætter)Så nu har jeg en time mere hver morgen, til at bruge til fornuftige ting! I dag har jeg været ude og løbe en tur! Det var en lille en, men jeg gjorde det

Jeg skal gerne nå at tabe 5 kg på 11 uger, det burde da være realistisk?? ....

Wish me luck

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

twinboys

HopinWishin skriver:

Så har jeg taget hul på mit nye liv ... Vil til at stå op en time før end jeg plejer, så jeg forhåbentlig kan falde i søvn om aftenen... (har haft problemer med at falde i søvn de sidste mange nætter)Så nu har jeg en time mere hver morgen, til at bruge til fornuftige ting! I dag har jeg været ude og løbe en tur! Det var en lille en, men jeg gjorde det

Wish me luck

Go go go go jeg er stået op med samme holdning med at skulle smide de kilo nu...

Majbritt

Anmeld

11. april 2011

HopinWishin

twinboys skriver:

Go go go go jeg er stået op med samme holdning med at skulle smide de kilo nu...

Majbritt

sådan! ... det er dejligt med sådan en beslutning =)

Anmeld

11. april 2011

twinboys

HopinWishin skriver:

sådan! ... det er dejligt med sådan en beslutning =)

ja vi må kæmpe sammen

Anmeld

11. april 2011

Preghiera

HopinWishin skriver:

Wish me luck

Fedt! Tillykke!

Jeg er også startet pr. dags dato! Skal selv ha' tabt 5 kilo (meget pudsigt) Men har godt nok prøvet før og så er det endt med "okay, NÆSTE mandag starter jeg!" suk... Men mon ikke det går denne gang

Jeg har satset lidt højere.. ahem. 5 kg på 7 uger dvs indtil min fødselsdag

Anmeld

11. april 2011

HopinWishin

Preghiera skriver:

Fedt! Tillykke!

Jeg er også startet pr. dags dato! Skal selv ha' tabt 5 kilo (meget pudsigt) Men har godt nok prøvet før og så er det endt med "okay, NÆSTE mandag starter jeg!" suk... Men mon ikke det går denne gang

Jeg har satset lidt højere.. ahem. 5 kg på 7 uger dvs indtil min fødselsdag

Jeg har tit og ofte også prøvet! Tro mig! ... Men i går, da jeg lagde ude i haven, i det pragtfulde vejr, kunne jeg virkelig ikke holde min mave ud!!.. og om 11 uger har vi sommerferie, og der skal jeg altså bare ikke se sådan ud =)

Held og lykke!

Anmeld

11. april 2011

Preghiera

HopinWishin skriver:

Jeg har tit og ofte også prøvet! Tro mig! ... Men i går, da jeg lagde ude i haven, i det pragtfulde vejr, kunne jeg virkelig ikke holde min mave ud!!.. og om 11 uger har vi sommerferie, og der skal jeg altså bare ikke se sådan ud =)

Held og lykke!

Vi er SÅ meget i samme båd - lyder det til

Held og lykke... vi kan måske "holde hinanden i hånden" når det bliver svært (for det gør det jo med garanti!)

Nu vil jeg starte med en "måling" af arme-mave-lår etc... og så går startskuddet

Anmeld

11. april 2011

Aves.

HopinWishin skriver:

Wish me luck

Hvis du gør hvad der skal gøres så kan du sagtens tabe dig 5 kg på meget mindre end 11 uger..men der er flere herinde f.eks som har været i gang nærmest i årevis og åbenbart ikke har tabt sig, så det handler jo om at ville dte og gøre det.

Jeg skal selv have tabt små 5 dumme eksamenskilo på en måned og det ved jeg sagtens kan lade sig gøre.

God tabervind...

Knus..

Anmeld

11. april 2011

Maise86

HopinWishin skriver:

Wish me luck

Jeg er også startet på ny livsstil idag (forhåbenlig ;-) ) og her går det ud på at spise sundere, og så skal jeg lære at løbe 5 km på små 10 uger. Håber dælme det lykkedes :-) Held og lykke til dig :-)

Anmeld

11. april 2011

ulleby

HopinWishin skriver:

Wish me luck

Det lyder som en frisk plan

Rigtig meget held og lykke her fra - den skal du nok klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.