Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puuuh øv! God bedring.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak for jeres svar - for dælan jeg har det skidt Helt slatten, med bræk på tøjet, men ingen overskud til at skifte det. Heldigvis er Bassimutten hos mormor til i morgen, for ingen af os har noget som helst at byde på som forældre i dag
Rosa skriver: - jeg og Svenskefanden blev nemlig begge ramt af roskildesygen som både Jonte og min mor har døjet med, og jeg skal hilse og sige at det ikker er for sjov Jeg kaster op ud af begge ender på timebasis selvom min mave er tom, og Svenskefanden ligger og ryster under et elektrisk varmetæppe på 6.time nu... Heeeldigvis kom dejlige Onkel Anders ind ad døren med cola og godt humør kl 6-30 så Jonte bliver nu passet inde i stuen, jeg har sendt en afbuds-sms til min kørelærer og har nu pæææænt ondt af mig selv Så tak for de krydsede fingre, men gem dem lige til den rigtige køreårøve, ik'? Kh Rosa
- jeg og Svenskefanden blev nemlig begge ramt af roskildesygen som både Jonte og min mor har døjet med, og jeg skal hilse og sige at det ikker er for sjov Jeg kaster op ud af begge ender på timebasis selvom min mave er tom, og Svenskefanden ligger og ryster under et elektrisk varmetæppe på 6.time nu...
Heeeldigvis kom dejlige Onkel Anders ind ad døren med cola og godt humør kl 6-30 så Jonte bliver nu passet inde i stuen, jeg har sendt en afbuds-sms til min kørelærer og har nu pæææænt ondt af mig selv
Så tak for de krydsede fingre, men gem dem lige til den rigtige køreårøve, ik'?
Kh
Rosa
Øv for fanden....
Rigtig god bedring til Jer
Hey - Anede ikke en disse om at du var ved at tage kørekort!?
God bedring!!!
Tak piger. Jeg har det lidt bedre, kan ihvertfald holde maden i mig i op mod en time nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128