Ingen køreprøve til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Rosa

- jeg og Svenskefanden blev nemlig begge ramt af roskildesygen som både Jonte og min mor har døjet med, og jeg skal hilse og sige at det ikker er for sjov  Jeg kaster op ud af begge ender på timebasis selvom min mave er tom, og Svenskefanden ligger og ryster under et elektrisk varmetæppe på 6.time nu... 

Heeeldigvis kom dejlige Onkel Anders ind ad døren med cola og godt humør kl 6-30 så Jonte bliver nu passet inde i stuen, jeg har sendt en afbuds-sms til min kørelærer og har nu pæææænt ondt af mig selv 

Så tak for de krydsede fingre, men gem dem lige til den rigtige køreårøve, ik'?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

TbCp

Øv øv

Hvor surt! Men det er jo umuligt at gennemføre en køreprøve med spratskid!

God bedring til jer begge! Hvor dejligt med gode venner der kan træde til sådan en dag!

Anmeld

11. april 2011

sarahb

AIIIIII hvor træls!!!!
Men endnu mere træls med de roskildesyge, det er bare IKKE for sarte sjæle sådan en omgang!!!

Jeg håber i bliver raske forholdsvis hurtigt og kan komme på benene igen. Og det er da en fantastisk Onkel Anders der er kommet for at hygge med Jonte. Så kan i plejes lidt..

rigtig go bedring

Anmeld

11. april 2011

Vingummien

Ej hvor skod, er bare det værste jeg kender. For det bliver ved når maven er tom, avs siger jeg bare

Anmeld

11. april 2011

Bondepigen

Rosa skriver:

- jeg og Svenskefanden blev nemlig begge ramt af roskildesygen som både Jonte og min mor har døjet med, og jeg skal hilse og sige at det ikker er for sjov  Jeg kaster op ud af begge ender på timebasis selvom min mave er tom, og Svenskefanden ligger og ryster under et elektrisk varmetæppe på 6.time nu... 

Heeeldigvis kom dejlige Onkel Anders ind ad døren med cola og godt humør kl 6-30 så Jonte bliver nu passet inde i stuen, jeg har sendt en afbuds-sms til min kørelærer og har nu pæææænt ondt af mig selv 

Så tak for de krydsede fingre, men gem dem lige til den rigtige køreårøve, ik'?

Kh

Rosa

Åh nej, da!

Rigtig god bedring!!!!!

Anmeld

11. april 2011

Karo

Stakkels dig

Jeg har haft samme tur og hold da op hvor er den bare øv. Ja vi har faktisk haft den alle mand herhjemme Jeg syndes virkelig den er stid denne gang da den jo nettop "fungere" i begge ender

Rigtig god bedring herfra

Anmeld

11. april 2011

Ida.

ØV din stakkel eller I stakler!!!

God bedring, håber I hurtigt er ovre det!

Anmeld

11. april 2011

Milka

åh nej, god bedring 

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

krydser nu fingre for at i er hurtigt ovre sygdommen!

Anmeld

11. april 2011

Klitgaard

ÆV god bedring til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.