Den ligger også under "graviditet", men jeg kan sagtens bruge et par ord fra Jer kloge damer også!
Jeg har haft lidt plukveer idag, men mest følelsen af at maven er hård/spændt/øm. Jeg har ondt ved skambenet, men tænker at fisen stadig står med hovedet nedad og det er det der trykker.
Jeg har kvalme og er skidt tilpas.
Jeg vågnede allerede 4.30 i morges, og er ved at være godt smadret. Jeg ved ikke om det er trætheden der spiller mig et pus.. Men jeg synes måske 'fisen er lidt stille derinde, og at jeg ikke rigtig får respons, selvom jeg har drukket ½ liter vand, der kommer direkte fra køleskabet...
Det er første gang jeg er lidt i tvivl om jeg skal være bekymret, men det er bare ikke rart når maven føles så spændt, også selvom jeg slapper af på sofaen..
er 29+5...
Du trænger til at slappe af!!
Gå ind og lig dig, og slap af, og tænk/snak lidt med din baby....
Så vil den temmelig sikkert give lyd fra sig.
Hvis ikke du OVERHOVEDET har mærket noget til den, og heller ikke gør det, når du har lagt dig hen og hvile en halv times tid, så kan det meget muligt være, at du lige skal ringe til fødegangen og høre dem ad, om de lige skal se dig, og køre en strimmel, så i kan tjekke efter, og være helt sikre på, at den lille har det OK derinde.
Jeg er sikker på, at alting nok skal være i skønneste orden.
Og jeg håber at du enten har, eller meget snart vil komme til, at mærke liv derinde fra igen.
Men PRØV LIGE at ligge dig, og puf lidt til den. Slap af og send lidt kærlige tanker til din baby, så tror jeg på, at den nok skal svare dig tilbage