skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. april 2011

otlitrom

Den ligger også under "graviditet", men jeg kan sagtens bruge et par ord fra Jer kloge damer også!

Jeg har haft lidt plukveer idag, men mest følelsen af at maven er hård/spændt/øm. Jeg har ondt ved skambenet, men tænker at fisen stadig står med hovedet nedad og det er det der trykker.

Jeg har kvalme og er skidt tilpas.

Jeg vågnede allerede 4.30 i morges, og er ved at være godt smadret. Jeg ved ikke om det er trætheden der spiller mig et pus.. Men jeg synes måske 'fisen er lidt stille derinde, og at jeg ikke rigtig får respons, selvom jeg har drukket ½ liter vand, der kommer direkte fra køleskabet...

Det er første gang jeg er lidt i tvivl om jeg skal være bekymret, men det er bare ikke rart når maven føles så spændt, også selvom jeg slapper af på sofaen..

er 29+5...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Klitgaard

Altså hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe til fødegangen jeg havde rigtig mange plukveer især anden og tredje gang bare det at tømme opvakemakinen fik jeg plukveer af med det vil jeg bare sige at det kan man sagtens have uden det betyder noget men hvis du ikke har mærket noget til dem før synes jeg da lige du skal ringe . jeg havde plukveer fra uge 18 det blev så værre og værre gennem resten af graviditeten

Anmeld

10. april 2011

KWL

hvor længe siden er det siden du mærkede fisen??

Anmeld

10. april 2011

anna-jonas

Hvis du er bekymret, så synes jeg du skal ringe til fødegangen. De er de allerbedste til at vurdere situationen.

Anmeld

10. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Hej..

Da jeg var i omkring uge 30 begyndte jeg også og være i tvilv om hvorvidt der var noget galt med baby derinde.. Men lægen sagde at det sagtens kunne være sådan, da den jo vokser og der er begrænset hvor meget plads der er i maven. Men hvis du har mærket den i dag ville jeg ikke gøre så meget.

Hilsen Sofie

Anmeld

10. april 2011

otlitrom

Kristinewl skriver:

hvor længe siden er det siden du mærkede fisen??

Det er nok en time siden, så det er ikke evigheder. Men det var ren provokation, hvor jeg rystede maven lidt...

Den er derinde, det er jeg ikke i tvivl om Men jeg synes måske are den er lidt sløv idag, sammenholdt med at jeg har det ret skidt...

Anmeld

10. april 2011

TbCp

Man må gerne have plukveer, de må bare ikke gøre ondt!

Jeg blev indlagt i uge 23 da de kom regelmæssigt og gjorde ondt!

At du føler dig skidt tilpas kan vel også skyldes at du er træt?

Men som de andre også skriver så skal du få ringet, hvis du er bekymret.

Anmeld

10. april 2011

KWL

kitty skriver:

Det er nok en time siden, så det er ikke evigheder. Men det var ren provokation, hvor jeg rystede maven lidt...

Den er derinde, det er jeg ikke i tvivl om Men jeg synes måske are den er lidt sløv idag, sammenholdt med at jeg har det ret skidt...

Jeg ville ringe. Tror ikke der er noget galt men de er nok de bedste til at vurdere situationen.

Mendu var jo tidligt oppe måske er i bare begge to meget trætte nu

Anmeld

10. april 2011

otlitrom

Har lige fået et par spark derindefra, og jeg tror egentlig bare krølfisen gerne vil have lov at sove! Jeg tror jeg vil prøve det samme, og gå i seng og slappe af. Er ærlig talt pænt kvæstet

Den er jo også ved at blive større derinde, så der er ikke så meget plads at spake rundt på... Skal nok bare vænne mig lidt til et andet mønster!

Tak for Jeres svar!

Anmeld

10. april 2011

Laulund87

kitty skriver:

Har lige fået et par spark derindefra, og jeg tror egentlig bare krølfisen gerne vil have lov at sove! Jeg tror jeg vil prøve det samme, og gå i seng og slappe af. Er ærlig talt pænt kvæstet

Den er jo også ved at blive større derinde, så der er ikke så meget plads at spake rundt på... Skal nok bare vænne mig lidt til et andet mønster!

Tak for Jeres svar!

Det lyder godt sødeste

Jeg tror faktisk at jeg var i uge 28-29 hvor jeg begyndte at få det skidt..Den presser jo på mavesækken og, som du selv nævner, pladsen er ved at være godt trang Så det giver nogle andre bevægelser og det hele mærkes anderledes..

Den lille krølfis bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.