en invistering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Sjl-msl-Mkl

N&J skriver:

Jeg ledte, men fandt ingen, men prøv og kigge på dba, herinde og guloggratis, måske du er heldig

Jeg var heldig.. Nu skal jeg bare betale den og derefter modtage den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

N&J

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg var heldig.. Nu skal jeg bare betale den og derefter modtage den.

Dejligt

Anmeld

14. maj 2011

birthee

N&J skriver:

Jeg har købt en ergo baby - og den er genial!!!

http://www.ergobabycarrier.com/

Den findes på flere danske hjemmesider til forskellige priser

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1213&gclid=CInX-6mWlKgCFYu-zAod0VXdCg

den findes med en indsats som gør at den kan bruges til spædbørn og så op til 18 kg

Hvordan tager du den på??? synes det ligner en form for rygsæk man tager på...

Anmeld

14. maj 2011

N&J

birthee skriver:

Hvordan tager du den på??? synes det ligner en form for rygsæk man tager på...

Det er også næsten sådan, det er helt klart lettest hvis man har et mindre barn at øve sig med , og hvis man har en til at hjælpe sig, men jeg har efterhånden lært at gøre det selv, det tog et par gange før jeg fik fundet ud af at gøre det bedst muligt.. men jeg tager den på, spænder den på maven, tager min datter på ryggen og samler den ene skulder op og så den anden, så ryster jeg hende på plads.. hehe det lyder lidt underligt, men det fungere nu, de første par gange bør man forsøge sig derhjemme gerne med hjælp, men havde hun været mindre, så havde jeg enten båret hende på maven eller startet med at sætte hende i på maven og så ført hende i selen rundt og derefter taget det på skulderne.. lidt svært at forklar, lidt nemmere at vise i praksis.. 

Anmeld

14. maj 2011

birthee

N&J skriver:

Det er også næsten sådan, det er helt klart lettest hvis man har et mindre barn at øve sig med , og hvis man har en til at hjælpe sig, men jeg har efterhånden lært at gøre det selv, det tog et par gange før jeg fik fundet ud af at gøre det bedst muligt.. men jeg tager den på, spænder den på maven, tager min datter på ryggen og samler den ene skulder op og så den anden, så ryster jeg hende på plads.. hehe det lyder lidt underligt, men det fungere nu, de første par gange bør man forsøge sig derhjemme gerne med hjælp, men havde hun været mindre, så havde jeg enten båret hende på maven eller startet med at sætte hende i på maven og så ført hende i selen rundt og derefter taget det på skulderne.. lidt svært at forklar, lidt nemmere at vise i praksis.. 

kan du sige noget om hvordand en er i forhold til manduca???

Anmeld

14. maj 2011

N&J

birthee skriver:

kan du sige noget om hvordand en er i forhold til manduca???

Nej, for har aldrig set sådan en i praksis, men de ser altså meget ens ud, tænker at der hvor forskellen netop ligger måske er i hvordan man tager barnet ind og ud af den, men er det ikke Dorthe der har en, prøv og skriv til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.