en invistering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Nea85

dorthemus skriver:

Værsgod

Undskyld jeg sådan lige bryder ind i tråden, men jeg har lige et par spørgsmål...

Efter at have læst mange debatter igennem, har jeg købt mig en Manduca bæresele, men jeg har af gode grunde ikke taget den i brug endnu
Jeg kan se, at den går helt op til hovedet af barnet, og det ser ud som om at barnet bliver "trykket" ind mod ens krop - er det behageligt at sidde sådan? Hvordan har du oplevet det? Kan man bukke det stykke ned, så det ikke sidder sådan?

Hilsen Linnea 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Nea85 skriver:

Undskyld jeg sådan lige bryder ind i tråden, men jeg har lige et par spørgsmål...

Efter at have læst mange debatter igennem, har jeg købt mig en Manduca bæresele, men jeg har af gode grunde ikke taget den i brug endnu
Jeg kan se, at den går helt op til hovedet af barnet, og det ser ud som om at barnet bliver "trykket" ind mod ens krop - er det behageligt at sidde sådan? Hvordan har du oplevet det? Kan man bukke det stykke ned, så det ikke sidder sådan?

Hilsen Linnea 37+0

Jeg har tænkt det samme, så vi håber der snart kommer en og svarer.

Anmeld

11. april 2011

Nea85

Sjl-msl-Mkl skriver:

Kan se at hun er offline nu, så vi får nok ikke svar før i morgen  Jeg har læst mig frem til, og hørt, at den skulle være rigtig god, fordi den støtter barnet helt ud til knæhaserne og at den derfor er sundereat sidde i for barnet.

Har set nogle videoer om den på youtube, og jeg synes den ser rigtig god ud! Den kan også bruges til spædbørn

Anmeld

12. april 2011

mariamiss6

Sjl-msl-Mkl skriver:

jamen min tanke var og bruge den til min baby datter på næsten 2 mdr. Kan man det?   Den ser godt nok lækker ud..

Hejsa

Jeg har ikke selv brugt mei tai desværre. Opdagede syvejledningen alt for sent... 

Men se lige et par svar højere oppe (end dit eget jeg har citeret her) der er en der har givet et godt svar synes jeg. Og jeg synes jeg kan huske hun bærer meget

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Nea85 skriver:

Hilsen Linnea 37+0

Bland dig endelig  Topstykket bruges kun når barnet er helt lille som et hovedstøtte. Senere lyner man det ned så barnet har et bedre udsyn. Det er min erfaring, at det er trygt for barnet at sidde tæt på mor eller far og blive skærmet lidt for omverdenens mange indtryk...derfor er jeg også stor modstander af Babybjørns fremadrettede udsyn, det er alt for voldsomt for baby.

Desuden kan du spænde ind og ud, alt efter om barnet sidder på maven, hoften eller ryggen.

Vil dog sige, at Runa ikke brød sig om at sidde i den før hun var 3-4 måneder, så inden da havde jeg en lommeslynge.

Se også på www.filabel.dk

Og så kan du se på www.mamaslife.dk  og se billeder af større og mindre børn i en manduca.

Skriv gerne igen hvis du har problemer med, at spænde din manduca...det kan godt kræve lidt øvelse, men når man har set fidusen blir man bare SÅ glad for den

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har svaret længere nede

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

dorthemus skriver:

Jeg har svaret længere nede

Tusind tak for hjælpen..

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

mariamiss6 skriver:

Hejsa

Jeg har ikke selv brugt mei tai desværre. Opdagede syvejledningen alt for sent... 

Men se lige et par svar højere oppe (end dit eget jeg har citeret her) der er en der har givet et godt svar synes jeg. Og jeg synes jeg kan huske hun bærer meget

Hehe ja efter jeg havde skrevet til dig opdagede jeg at hun havde skrevet svar på netop det jeg spurgte om.. Dooh..

Men tak for svar..

Anmeld

12. april 2011

N&J

Sjl-msl-Mkl skriver:

Åhh for faen..

Tror du egentlig man kan købe en brugt?? Måske det ville være en ide?

Jeg ledte, men fandt ingen, men prøv og kigge på dba, herinde og guloggratis, måske du er heldig

Anmeld

12. april 2011

Nea85

dorthemus skriver:

Bland dig endelig  Topstykket bruges kun når barnet er helt lille som et hovedstøtte. Senere lyner man det ned så barnet har et bedre udsyn. Det er min erfaring, at det er trygt for barnet at sidde tæt på mor eller far og blive skærmet lidt for omverdenens mange indtryk...derfor er jeg også stor modstander af Babybjørns fremadrettede udsyn, det er alt for voldsomt for baby.

Desuden kan du spænde ind og ud, alt efter om barnet sidder på maven, hoften eller ryggen.

Vil dog sige, at Runa ikke brød sig om at sidde i den før hun var 3-4 måneder, så inden da havde jeg en lommeslynge.

Se også på www.filabel.dk

Og så kan du se på www.mamaslife.dk  og se billeder af større og mindre børn i en manduca.

Skriv gerne igen hvis du har problemer med, at spænde din manduca...det kan godt kræve lidt øvelse, men når man har set fidusen blir man bare SÅ glad for den

Tusind tak for dit svar!
Jeg har haft den pakket ud og kigget lidt på den, og jeg glæder mig meget til at bruge den.
Det er altid rart at man kan få svar på sine spørgsmål herinde!

Jeg vil da lige gå ind og kigge lidt på de der slynger, dem har jeg nemlig også læst en masse positivt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.