Det nye Baby.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Loggidut

det her er bare så synd...

Det er jo i en god meening at vi får de her retningslinjer...
og jeg er 100% sikker på hvad det er der menes..bare et emne (og eva den er slet ikke minded på dig...kan bare huske det her emne )

den med ørepropper...der skete fejlen, som ikke må ske, en spørger om hjælp, og man begynder at ytre sine meninger omkring hvad man mener eller ikke mener...og det ender med at den der har spørgsmålene bliver ked...

det handler jo ikke om at når man snakker generelt så må man ikke forlade emnet...aj jeg kan allerede høre nu hvor tåbeligt det lyder...sorry.

men tag nu i mod de her retningslinjer...så er der plads til alle kan føle sig velkommen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

lonemus

Stumpen skriver:

Hvis det er mig du hentyder til, nej så jeg gør jeg mig ikke til dommer, det var mig selv der var med til at køre emnet af sporet og derfor startede jeg en ny op.. Jeg ville aldrig gå ind og pege fingre, hvis du begyndte at snakkede om sko under et emne om bøger!
Men som Henrik lige har skrevet så er reglerne ikke skøbt i beton, så lad os være det ved det..
Jeg skriver bare at retningslinjerne gav mig noget at tænke over, netop det at gå ind og overtage en andens debat... For jeg ved jo ikke om trådstarter synes det er fedt eller ej.. Hvis trådstarter var med i emnet tråden er drejet ind på, så vil eg sige at det er en anden snak...

Jeg hentyder absolut ikke til dig - eller nogen anden, det var bare generalt jeg mente.

Anmeld

23. oktober 2008

lonemus

Loggidut skriver:

og jeg er 100% sikker på hvad det er der menes..bare et emne (og eva den er slet ikke minded på dig...kan bare huske det her emne )

den med ørepropper...der skete fejlen, som ikke må ske, en spørger om hjælp, og man begynder at ytre sine meninger omkring hvad man mener eller ikke mener...og det ender med at den der har spørgsmålene bliver ked...

det handler jo ikke om at når man snakker generelt så må man ikke forlade emnet...aj jeg kan allerede høre nu hvor tåbeligt det lyder...sorry.

men tag nu i mod de her retningslinjer...så er der plads til alle kan føle sig velkommen...

Den med ørepropperne syntes jeg også var meget unfair, og sådan skal det absolut heller ikke være.
Dér kunne vi ikke være mere enige

Anmeld

23. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Reglerne er ikke skærpet. Retningerslinjerne er, som de altid har været.

De er blot en guide til god omgangstone, så alle kan være her, om det så er alvorlig snak eller sjov og spas. Her skal være plads til alle slags mennesker og emner.

Vi har blot reageret på forskellige punkter, som vi har oplevet, har irriteret flere brugere.

Vi dikterer ikke og blander os ikke i, hvad I debatterer, så længe vi ikke oplever chikane. Vi vil heller ikke gå ind og stoppe en debat, fordi den drejer fra leverpostej over i pladsbilletter over Storebælt. Kun i de tilfælde, hvor en debat udvikler sig til personlig hetz el.lign., vil vi reagere.

Mvh
Karoline, baby.dk

Anmeld

23. oktober 2008

lonemus

Karoline skriver:

Reglerne er ikke skærpet. Retningerslinjerne er, som de altid har været.

De er blot en guide til god omgangstone, så alle kan være her, om det så er alvorlig snak eller sjov og spas. Her skal være plads til alle slags mennesker og emner.

Vi har blot reageret på forskellige punkter, som vi har oplevet, har irriteret flere brugere.

Vi dikterer ikke og blander os ikke i, hvad I debatterer, så længe vi ikke oplever chikane. Vi vil heller ikke gå ind og stoppe en debat, fordi den drejer fra leverpostej over i pladsbilletter over Storebælt. Kun i de tilfælde, hvor en debat udvikler sig til personlig hetz el.lign., vil vi reagere.

Mvh
Karoline, baby.dk

Tak for du slog det fast

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

Det er ok...for det var ikke mig der startede den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.