Anne skriver:
Jamen det var faktisk ment som en hjælp og bestemt ikke som noget, der skal starte en krig. Det er jo præcis, det vi ville undgå.
Så det du dybest set mener er, at du gerne vil have, at der ikke er retningslinjer for, hvordan man opfører sig og om en debat kører af sporet? Vi er naturligvis lydhøre overfor jeres forslag og ønsker. Men igen alle skal kunne være her uden at føle sig trådt på.
KH
Anne
Jo, selvfølgelig skal dervære retningslinjer. Vi skal jo alle kunne være her og mest af alt, skal vi tale pænt til hinanden. - Og hvis man ikke kan komme på noget pænt at skrive eller så bare en pæn måde at sige tingene på, ja så skal man heller lade være. Nøjagtig som i det virkelige liv.
Det er jeg helt enig med jer i.
Jeg er også enig med dig i, at et emne ikke skal gå fra A-Å. Men ofte er det jo trådstarteren selv, som gå med videre. I dette tilfælde ser jeg intet galt i det.
Men når jeg skriver indlæg, takker jeg for svarerne efter jeg syntes jeg har fundet noget jeg kunne bruge, som er min måde at lukke debatten på. Jeg syntes faktisk det er sjældent den fortsætter. - i hvert fald på mine!!
Jeg kan bare allerede nu se, hvor forskellige vi alle er og nogle vil gøre sig til dommere for, hvornår debatten skrider - men hvad nu hvis trådstarter kun syntes det er hyggeligt??
Jeg kan bare se vi vil blive endnu mere uenige nu....!
Lone
Anmeld