MoarJ skriver:
Deler Jeres børn værelse?
Hvor længe har de gjort det?
Hvor gamle er de og gik det godt - Altså var der også nogle ulemper?
Vi har planer om at pigerne her skal dele værelse, have køjeseng og have et hyggeligt værelse...
Vi har 3 værelser her... 2 store og et meget lille et, som kun kan bruges til opbevaring...
Planen er at de får det største værelse... På vores piger bliver knap 2½ år imellem dem...
Jeg vil gerne høre hvor gamle Jeres børn er og hvor længe de delte værelse...?

Mine har aldrig delt værelse.
Dels har der været så stor aldersforskel på dem, at det overhovedet ikke kom på tale, og så har vi også boet i så store huse, at der har været rigeligt plads til hele banden inkl. plejebørn, gæster og deslige LOL.
For mig har det altid haft stor betydning at børn skal have deres eget værelse, så hellere give afkald på nogle andre ting.
Men det skyldes nok mest, at jeg selv altid har været et meget "privat" menneske, der bestemt ikke brød mig om tanken om at skulle dele værelse med andre.
Selvfølgelig deler jeg soveværelse med min mand, men ellers er tanken mig en vederstyggelighed 
Jeg kan huske, når jeg som barn og ung skulle besøge kammerater til overnatning, så ville jeg ikke besøge dem, hvis de ikke havde eget værelse. Og jeg kan huske de af mine legekammerater som blev nødt til at dele værelse med en søskende, hvor irriterende det var, med større eller mindre søskende, der hele tiden skulle blande sig, så vi ikke kunne have 5 min. fred til os selv.
Så nej...her har alle aldre altid kunnet gå ind og lukke sin egen dør og sæt et "ingen adgang-skilt" på døren 

Kærligst
Sussie