Deler Jeres børn værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Tvillingemor80

Ja - de er snart 1 år (tvillinger) ..

Delte selv værelse med min søster til jeg var 12 (der er 3 år imellem os) og det fik rimeligt smerte frit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

novalfrida

ja det gør de af den simple grund at vi ikke har værelser nok.
Men når Nova starter i skole så sætter vi en væg op inde i stuen og så får hun værelse her,hvor der nu er legerum
Så længe de er små og gerne vil lege i nærheden af mor og far,ser vi ingen grund til at omrokerer lige pt

Anmeld

11. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Deler Jeres børn værelse? 

Hvor længe har de gjort det? 

Hvor gamle er de og gik det godt - Altså var der også nogle ulemper? 

Vi har planer om at pigerne her skal dele værelse, have køjeseng og have et hyggeligt værelse... 

Vi har 3 værelser her... 2 store og et meget lille et, som kun kan bruges til opbevaring... 

Planen er at de får det største værelse... På vores piger bliver knap 2½ år imellem dem... 

Jeg vil gerne høre hvor gamle Jeres børn er og hvor længe de delte værelse...? 

Mine har aldrig delt værelse.
Dels har der været så stor aldersforskel på dem, at det overhovedet ikke kom på tale, og så har vi også boet i så store huse, at der har været rigeligt plads til hele banden inkl. plejebørn, gæster og deslige LOL.

For mig har det altid haft stor betydning at børn skal have deres eget værelse, så hellere give afkald på nogle andre ting.
Men det skyldes nok mest, at jeg selv altid har været et meget "privat" menneske, der bestemt ikke brød mig om tanken om at skulle dele værelse med andre.
Selvfølgelig deler jeg soveværelse med min mand, men ellers er tanken mig en vederstyggelighed

Jeg kan huske, når jeg som barn og ung skulle besøge kammerater til overnatning, så ville jeg ikke besøge dem, hvis de ikke havde eget værelse. Og jeg kan huske de af mine legekammerater som blev nødt til at dele værelse med en søskende, hvor irriterende det var, med større eller mindre søskende, der hele tiden skulle blande sig, så vi ikke kunne have 5 min. fred til os selv.

Så nej...her har alle aldre altid kunnet gå ind og lukke sin egen dør og sæt et "ingen adgang-skilt" på døren

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. april 2011

LinLin

Det gør de ikke - men det kommer de til Formentligt her til sommer...

Vi har to værelser: et STORT soveværelse og et lille værelse (meget lille... ) Det lille har min ældste søn pt. Men planen er at han og lillebror skal have det store værelse og at min kæreste og jeg så rykker vores seng ind i det lille værelse (den kan lige være der )

Mine drenge er hhv 4½ og 7 mdr, så der er lidt forskel, men den lille kommer jo ikke til rigtigt at lege på værelset endnu - ikke uden en voksen i hvert fald...

Jeg glæder mig i  øvrigt helt vildt til at indrette det til dem!

Anmeld

11. april 2011

132319

Ja, de deler værelse  De er 3 år og 7 måneder og pt. er værelset meget præget af den stores legetøj.

Jeg synes at lilla og grøn er farver der går til begge køn, så derfor er det indrettet i de farver.

Hjalte synes det er helt vildt hyggeligt at dele værelse med sin lillesøster 

De fortsætter med at dele værelse indtil jeg får en større lejlighed/et rækkehus hvilket ikke sker inden for de næste 3-5 år 

Anmeld

11. april 2011

frkrbj

Hvor længe har de gjort det? De skal det når Lillen er blevet stor nok, hun skal sove igennem først.

Hvor gamle er de og gik det godt - Altså var der også nogle ulemper? Der kommer til at være 2 1/" år imellem dem. 

Vi har planer om at pigerne her skal dele værelse, have køjeseng og have et hyggeligt værelse... Det kommer vores piger også til, af den simple grund at vi ikke har flere rum. 

Vi har 3 værelser her... 2 store og et meget lille et, som kun kan bruges til opbevaring... 

Planen er at de får det største værelse... På vores piger bliver knap 2½ år imellem dem... 

Jeg vil gerne høre hvor gamle Jeres børn er og hvor længe de delte værelse...? Kan se det er nogenlunde det samme her, regner også med at vore skal have en køjeseng når lillen rykker i juniorstr Så om ca 2 år tror jeg Indtil da ovr hun hos os, hvis ikke hun sover igennem ellers har vi en tremmeseng derinde. Men den store skal ikke have forstyrret sin nattesøvn. 

Så må vi håbe vi kan flytte en dag når de bliver store, så de kan få hver deres rum..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.