Deler Jeres børn værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Deler Jeres børn værelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.458 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2011

Mira0911

Deler Jeres børn værelse? 

Hvor længe har de gjort det? 

Hvor gamle er de og gik det godt - Altså var der også nogle ulemper? 

Vi har planer om at pigerne her skal dele værelse, have køjeseng og have et hyggeligt værelse... 

Vi har 3 værelser her... 2 store og et meget lille et, som kun kan bruges til opbevaring... 

Planen er at de får det største værelse... På vores piger bliver knap 2½ år imellem dem... 

Jeg vil gerne høre hvor gamle Jeres børn er og hvor længe de delte værelse...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Christopher&Andreas

JA VORES GØR MEN STORT VÆRELSE OG DE ELSKER DET TROR IKKE VI KAN SKILLE DEM AD IGEN SÅ LET DE ER 3.5 + 1.5 TIL NÆSTE SOMMER FÅR DE HVER DERES VÆRELSE

Anmeld

10. april 2011

JustAnotherName

Mine børn har hver deres værelse. Men de er altid sammen, og leger begge to, på ét af værelserne. Så det har kun effekten som "min egen base", når de sover... Men mine piger er heller ikke så gamle endnu. Jeg tror behovet for at have sit eget, vil stige mer og mer i takt med, at de bliver ældre.

Anmeld

10. april 2011

Mary

Vi har 3 piger, og vi har to børneværelser. De sover sammen de to store på 5 og 3½, og Dicte på 15 mdr sover alene. Men værelserne er som sådan ikke opdelt efter hvem der sover hvor. Det er alles værelser, og så har vi så delt det lidt op sådan at det værelse hvor de store sover, der er skrivebord, dukkehus og mere hygge, og der hvor Dicte sover er mere et legeværelse  

De store har altid delt værelse, og forleden dag hvor den ene var syg og sov et andet sted, ville den tilbageværende ikke være på værelset og sove alene  Jeg tror bestemt ikke de finder det irriterende og træls, men nok nærmere trygt. 

Dog havde jeg ikke regnet med at have så 'store' børn til at dele værelse, men sådan er omstændighederne pt, og det er rigtig fint  Det hele blev MEGET nemmere da de fik værelse nr to som vi ordnede i vinterferien! Nu kan vi dele dem op, og de generer ikke hinanden så meget faktisk. 

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Jeg tror bestemt også at vores piger vil få glæde af at have værelse sammen og sove sammen... 

På et tidspunkt gør de vel også selv tegn til at vi ikke vil dele værelse mere?

Anmeld

11. april 2011

Silvermist

Jeg har stemt "Nej". Vores 2 piger på 3 år og 1½ år har hvert sit værelse. Vi bor i et 4 værelses rækkehus og nyder selvfølgelig at pigerne har mulighed for hvert sit værelse, men hvis vi havde boet mindre, så ville jeg ikke se noget negativt i at de delte værelse. Jeg kender flere, hvis børn deler værelse. Det har jeg udelukkende opfattet positivt.

Anmeld

11. april 2011

Ciss

Her deler de værelse. Den ældste er lidt over 3 år, den yngste er lidt over 1 år.

Der har været lidt problemer når den yngste ikke har villet sove om natten. Den ældste er god til bare at sove og ignorere det, men det er alligevel sket, at hun er vågnet, og det synes jeg er synd.

Lige til at begynde med - den første tid, de skulle sove på samme rum - var der jo fuld fest, når de skulle i seng. Men det gik sig til. Nu er det uden problemer og de kan lide at være sammen, er glade når den anden vågner om morgenen osv...

Anmeld

11. april 2011

Mumto3

Vores drenge er 5 år og 7 år og de deler værelse. Vi har et ekstra værelse så de kunne sagtens have hvert deres, men det vil de slet ikke høre tale om!!! De vil bo sammen al tid, og så vil de iøvrigt giftes med hinanden når de bliver store

Så sålænge de er SÅ glade for at dele værelse ser vi ingen grund til at skille dem ad. Der kommer vel en dag de gerne vil have hvert deres, og hvis ikke....jamen så er det vel også ok? 

Anmeld

11. april 2011

Angel

Planen er at vores børn skal dele værelse. Der bliver kun 15 måneders aldersforskel på dem. Når de så engang ikke har behov for mig hver nat, flytter vi forældresoveværelset ovenpå, og børnene vil så få det ekstra værelse, sådan at de har et fælles soveværelse og et fælles legeværelse.
Vi mener at det giver tryghed at ungerne sover sammen og at det er sundt at lære at dele.
Når de bliver ældre og selv beder om det, kan du få hver deres værelse

Anmeld

11. april 2011

Miss T

Jeg har stemt ja i og med, at de sover sammen i fælles soveværelse og leger på fælles legeværelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.