Kulik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Tanja-Josefine

Jeg er spændt på hvordan det bliver og hvordan jeg klarer den.. 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Fam. Madsen

Tanja-Josefine skriver:

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med projekt baby fordi jeg er bange for at det kan få kulik. Det er mere fordi jeg er lidt bange for mine følser og tanker...

hej...

jeg har en søn på 4½mdr. som har lyskebrok og hvade 3mdr. kolik og ja jeg har da tænkt ind imellem af jeg ville køre ind til min mor med ham.. og ja jeg har grædt mange timer fordi at jeg ikke kunne trøste ham og følt at det er mig der er noget galt med at det er mig der ikke forstod ham ordenlig..

men alle de tanker glemmer du når du ser dit barne smile eller når du høre dit barn grine..

så du skal ikke tænke så meget på det, men glæd dig til at det lykkes dig og blive gravid... og selvom dit barne måske får kolik så vil du elske det lige så meget som hvis det ikke havde det..45.png45.png

Mvh. Sandra

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Min datter have ikke kolik, men både min søsters datter og naboens datter har haft det og begge tog til zoneterapeuter og det hjalp med det samme ved begge piger...
Så hvis jeg så meget som får mistanken om at mit næste barn har kolik så ofre jeg de 1000 kr. på de tre gange det tager... Ikke tale om om jeg vil udsætte hverken barn eller mig selv for det..
Anja -som synes du skal gå i gang med projekt baby, du skal nok klare det...

Anmeld

23. oktober 2008

Tanja-Josefine

Familien Madsen skriver:

hej...

jeg har en søn på 4½mdr. som har lyskebrok og hvade 3mdr. kolik og ja jeg har da tænkt ind imellem af jeg ville køre ind til min mor med ham.. og ja jeg har grædt mange timer fordi at jeg ikke kunne trøste ham og følt at det er mig der er noget galt med at det er mig der ikke forstod ham ordenlig..

men alle de tanker glemmer du når du ser dit barne smile eller når du høre dit barn grine..

så du skal ikke tænke så meget på det, men glæd dig til at det lykkes dig og blive gravid... og selvom dit barne måske får kolik så vil du elske det lige så meget som hvis det ikke havde det..45.png45.png

Mvh. Sandra

Hai Madsen..
Tak for dit råd.. Jeg glæder mig også vildt meget til at det lykkes for os... Jeg tror lidt at jeg lider lidt af vinter deprationer... så tror lidt det er derfor jeg har de tanker.. men så er det jo godt jeg har muligheden til at skrive her inde og få noget hjælp.. 60.png
Hilsen Tanja

Anmeld

23. oktober 2008

Tanja-Josefine

Stumpen skriver:

Min datter have ikke kolik, men både min søsters datter og naboens datter har haft det og begge tog til zoneterapeuter og det hjalp med det samme ved begge piger...
Så hvis jeg så meget som får mistanken om at mit næste barn har kolik så ofre jeg de 1000 kr. på de tre gange det tager... Ikke tale om om jeg vil udsætte hverken barn eller mig selv for det..
Anja -som synes du skal gå i gang med projekt baby, du skal nok klare det...

Okai det er da fedt at man faktisk har den mulighed for det.. 60.png Mange tak...

Jeg skal helt bestemt igang med projekt baby.. måske er jeg heldig... jeg har test dag den 10.. 60.png KAN IKKE VENTE Hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.