åh lige et kvikt ? ang. voksenelev...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Loggidut

Hvad får sådan en mon i løn? og kan man mon leve af det?

aj jeg er lige blevet ringet op af en som er vældig ivrig efter at tage mig ind....som voksen elev, men snøft...kan man leve af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Tikki

Min veninde er voksenelev som social-og sundhedshjælper...tror jeg nok det er...og hun for omkring 16.000-17.000 kr. mdr før skat. men det kommer vist an på hvilke område du skal ansættes under....

Anmeld

23. oktober 2008

Mikkelmusen

jeg vil også sige det er afhængig af område, men det kan jo undersøges. Det kan vist ikke blive værre end kontanthjælp...

Anmeld

23. oktober 2008

Helle30

Jeg synes, jeg har hørt, at man får omkring 105 kr. i timen, og det giver jo også ca. 16.000/md. før skat. Hvis jeres økonomi kan bære det, så synes jeg helt klart, du skal springe ud i det Sloggi.

- Helle

Anmeld

23. oktober 2008

Loggidut

Nej Hunni, det er også sandt nok, men jeg vil helst ikke hoppe ud i noget som jeg ikke kan gennemføre, fordi maden skal på bordet...så jeg skal vide vi kan leve af det...ogg blive i huset på sådan en løn, og fååårk det vil være ærgeligt at sige nej til det her, især når manden ringer direkte og vil have mig til en samtale...

men jeg har lagt kortene på bordet for ham, sagt at jeg er nød til at tænke på min familie...men han ville så gerne undersøge det med lønnen...så jeg krydser fingre!

Anmeld

23. oktober 2008

Mikkelmusen

Jamen så vil jeg da også krydse mine fingre for dig. Forstår godt hvad du mener med at der skal mad på bordet. Og man hopper heller ikke bare ud i hvadsomhelst...

Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

23. oktober 2008

Loggidut

nå så vidt jeg lige kan google mig ind på er det noget med mindstelønnen man kan få som voksenlærling...hmmmm, hvad dælen mon den så er´....ark, jeg bliver sindsyg af det her googlen på job og løn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.