må jeg se Jeres frisure??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Lou87

Jeg har også næsten lige fået ny frisure..
Kender godt det der med der skal ske noget nyt.

Denne gang blev det til lige-over-pandehår..
Da mit hår ikk er så langt endnu, efter kort frisure sidste sommer, blev det bare til en page også - dog med masser etager så den kan puffes meget også.

Er rigtig glad for det.. here it comes..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

henh01

Lou87 skriver:

Jeg har også næsten lige fået ny frisure..
Kender godt det der med der skal ske noget nyt.

Denne gang blev det til lige-over-pandehår..
Da mit hår ikk er så langt endnu, efter kort frisure sidste sommer, blev det bare til en page også - dog med masser etager så den kan puffes meget også.

Er rigtig glad for det.. here it comes..

Det er MEGET flot.. wow... ådan noget kunne jeg godt tænke mig, men tror desværre mit hovedet er for rundt til at jeg ikke ville ligne en badebold med så kort hår

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Jeg har lys leverposteg (som fransk leverposteg med 30% mindre fedt )

Har lyse striber men dog med end 5-7 cm udvokninger..

Jeg vil ikke have min egen hårfarve tilbage, synes den er GYSELIG, glansløs og ligner en numse der er træt af at skide

Haha!!

Hvad med at få lavet striber i 5 forskellige nuancer f.eks.? Evt. med et par lysebrune ind i mellem, ikke mange af dem, bare lidt. hm, kom lige i tanke om at du gerne vil have det mærke, hæhæ. Hm. Hvad så med 5 forskellige nuancer brunt? Det bliver nemt SÅ kedeligt hvis det bare er en bestemt farve der bare trækker end hår ned, så at sige. Det bliver hurtigt lige så tamt som leverpostej

Anmeld

9. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Haha!!

Hvad med at få lavet striber i 5 forskellige nuancer f.eks.? Evt. med et par lysebrune ind i mellem, ikke mange af dem, bare lidt. hm, kom lige i tanke om at du gerne vil have det mærke, hæhæ. Hm. Hvad så med 5 forskellige nuancer brunt? Det bliver nemt SÅ kedeligt hvis det bare er en bestemt farve der bare trækker end hår ned, så at sige. Det bliver hurtigt lige så tamt som leverpostej

det var en god ide med mange forskellige nuancer.

Anmeld

9. april 2011

Lou87

henh01 skriver:

Det er MEGET flot.. wow... ådan noget kunne jeg godt tænke mig, men tror desværre mit hovedet er for rundt til at jeg ikke ville ligne en badebold med så kort hår

Mange tak ska du ha
Har du ikk et billede af dig selv.. så kan jeg vurdere det for dig..
Mange, (inkl mig selv) tror at man er rundhovedet, men er man nødvendigvis ikke.. Jeg kan godt se rundhovedet ud, men det pga mine "host host sunde kinder"
Men egentlig er jeg normal oval formet (med tendens til ruder, men kan man ikk se pga mine brillers facon)

Kender lidt til ansigtformer fra mit job..
Så vil da gerne hjælpe dig med hva der passer til dit ansigt hvis det er ?

Anmeld

9. april 2011

henh01

Lou87 skriver:

Mange tak ska du ha
Har du ikk et billede af dig selv.. så kan jeg vurdere det for dig..
Mange, (inkl mig selv) tror at man er rundhovedet, men er man nødvendigvis ikke.. Jeg kan godt se rundhovedet ud, men det pga mine "host host sunde kinder"
Men egentlig er jeg normal oval formet (med tendens til ruder, men kan man ikk se pga mine brillers facon)

Kender lidt til ansigtformer fra mit job..
Så vil da gerne hjælpe dig med hva der passer til dit ansigt hvis det er ?

jo da og mange tak..Kommer her

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

det var en god ide med mange forskellige nuancer.

Jeg har i hvert fld kun set gode resultater med det

Jeg har lige vedlagt et billede. Derpå har jeg mørkt hår med rødt skær - lysere i bunden end i spidserne. Det er dog ikke såååå tydeligt derpå. Dervar på et tidspunkt meget stor forskel mellem top og bund. Det er også et anderledes "pift" - mærkt med rødt skær.  (okay, den viser ikke at billedet er uploadet, håber jeg det er!)

Anmeld

9. april 2011

Lou87

henh01 skriver:

jo da og mange tak..Kommer her

Åhr et dejligt billede

Du er bestemt ikke rund.. men nærmere ka jeg ikk komme det..
det ska næsten være et hvor du har håret helt væk fra ansigtet så man rigtig kan se hele formen..

Men du er længere fra pande til hage, end du er fra øre til øre hvis du forstår, så du er ikke rund..

Anmeld

9. april 2011

LinLin

Før og efter billeder af mig - er næsten lige blevet klippet

Anmeld

9. april 2011

*Sofie*

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg skal til frisør i morgen og glæder mig helt vildt. Der skal bare ske noget nyt NU!

I den anledning må jeg så se Jeres frisure så jeg kan få lidt inspiration?

Du må gerne se mit hår
Det er et billede jeg tog forleden, da jeg havde fået det farvet.
God fornøjelse hos frisøren...Håber du blir glad for resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.