må jeg se Jeres frisure??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.325 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. april 2011

henh01

Hejsa

Jeg skal til frisør i morgen og glæder mig helt vildt. Der skal bare ske noget nyt NU!

I den anledning må jeg så se Jeres frisure så jeg kan få lidt inspiration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Dinna88

Langt eller kort hår?? Jeg har kort hår nemlig Til gengæld har jeg haft en del forskellige frisurer med kort hår.

Anmeld

9. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Langt eller kort hår?? Jeg har kort hår nemlig Til gengæld har jeg haft en del forskellige frisurer med kort hår.

Lige nu har jeg sådan skulderlangt - vokset fra en page jeg havde i sommer.. det er længe siden jeg er blevet klippet, I know ville gerne have det langt og derfor har jeg sprunget klipningen over, men nu er jeg ved at give op, søger derfor lidt af hvert

Anmeld

9. april 2011

anmaj

jeg har lige fået helt ny frisure... igår faktisk

Jeg har altid (de sidste 5 år) haft skulderlangt i etager... men nu blev det en page. er så glad for den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2011

henh01

anmaj skriver:

jeg har lige fået helt ny frisure... igår faktisk

Jeg har altid (de sidste 5 år) haft skulderlangt i etager... men nu blev det en page. er så glad for den.

Det klær dig super godt

Overvejer også min page igen, men synes der var ret så meget arbejde med at få det bukket ind med glattejern. Oplever du det?

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Lige nu har jeg sådan skulderlangt - vokset fra en page jeg havde i sommer.. det er længe siden jeg er blevet klippet, I know ville gerne have det langt og derfor har jeg sprunget klipningen over, men nu er jeg ved at give op, søger derfor lidt af hvert

Uha. Hm. Jamen, altså. Nu driller billederne så lige. Jeg har ellers en del at vise - skaldet, hanekam, blond, sort, brunt, med lille stribe, blond og mørk blandet, blåt, rød og sort blandet osv osv osv.

Nu har jeg dog, i en længere periode, holdt mig til det korte der er rødt. Og sådan forsætter det Jeg synes det er SÅ flot med en mørk rød.

Anmeld

9. april 2011

anmaj

frygter det lidt.. men som sagt har jeg først lige fået lavet det igår... håber bare på jeg gider..

Anmeld

9. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Uha. Hm. Jamen, altså. Nu driller billederne så lige. Jeg har ellers en del at vise - skaldet, hanekam, blond, sort, brunt, med lille stribe, blond og mørk blandet, blåt, rød og sort blandet osv osv osv.

Nu har jeg dog, i en længere periode, holdt mig til det korte der er rødt. Og sådan forsætter det Jeg synes det er SÅ flot med en mørk rød.

Jeg har været lyshåret siden jeg var "ung" og ville egentlig gerne være mørk igen. men frygter jeg vil se alt for bleg og livløs ud.

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Jeg har været lyshåret siden jeg var "ung" og ville egentlig gerne være mørk igen. men frygter jeg vil se alt for bleg og livløs ud.

Altså, at være "for bleg" er noget man gør sig selv, synes jeg. Det handler om at bære det! Jeg kender en der nærmest er hvid i huden og så har hun sort hår og sorte øjenbryn - og det er SÅ smukt! Virkelig smukt. 

Men hvad er din naturlige hårfarve? Ønsker man det naturlige, så skal en blondine jo ikke farve sig sorthåret og tage sol, og en sorthåret skal ikke afblege sit hår.

Hvad med at prøve noget helt andet? Måske noget i dur med din naturlige farve og så måske røde striber? En veninde har kedeligt, leverpostejsfarvet hår - hun fik MEGET tynde, røde, brune og blond striber i. Og det så så flot ud!

Anmeld

9. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Altså, at være "for bleg" er noget man gør sig selv, synes jeg. Det handler om at bære det! Jeg kender en der nærmest er hvid i huden og så har hun sort hår og sorte øjenbryn - og det er SÅ smukt! Virkelig smukt. 

Men hvad er din naturlige hårfarve? Ønsker man det naturlige, så skal en blondine jo ikke farve sig sorthåret og tage sol, og en sorthåret skal ikke afblege sit hår.

Hvad med at prøve noget helt andet? Måske noget i dur med din naturlige farve og så måske røde striber? En veninde har kedeligt, leverpostejsfarvet hår - hun fik MEGET tynde, røde, brune og blond striber i. Og det så så flot ud!

Jeg har lys leverposteg (som fransk leverposteg med 30% mindre fedt )

Har lyse striber men dog med end 5-7 cm udvokninger..

Jeg vil ikke have min egen hårfarve tilbage, synes den er GYSELIG, glansløs og ligner en numse der er træt af at skide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.