Ihh den mand altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Louise mortil4

Vover pelsen og opretter et indlæg og så må jeg jo se hvordan det går med det.

Manden er jo helt sikker på vi skal ha en dreng denne gang og han har jo haft ret de andre 2 gange, men jeg tror nu det er en pige igen.

Her den anden dag var vi (manden og jeg) inde i babyvest og kigge på tøj til ungerne, de havde udsalg og vi ville gerne ha nogle kjoler til pigerne som de kan bruge til jul og nytår. Fik 3 rigtig fine kjoler en til hver, jeg gik så lidt rundt og kiggede på deres andet tøj, det kunne jo være de havde et godt tilbud, det er jo altid rart med lidt tøj til vokse kassen (den kasse vi putter det tøj i som vi får købt for at ha lidt i større størrelser til når det bliver aktuelt) Mens går manden ned til barnevognene og kigger går så ned til ham da jeg er færdig. Han står og kigger på en emaljunge overdel i sort og lime, den er rigtig flot, men vi havde jo aftalt at det ikke er nødventigt med en ny barnevogn da frejas er i oki stand, trænger bare til en vask. Tror i så ikke han siger at hvis det bliver en dreng, så vil han holde med at ryge også vil han købe sådan en til mig og drengen da en dreng ikke kan tåle pigelus (det sidste sagt i sjov og med stort smil) Spurgte så om han godt viste hva sådan en vogn koster, nej det viste han ikke helt, der stod 2999 på overdelen, men stellet mengler jo. Han finder så en ekspedient der kan fortælle ham at en ny vogn koster mellem 6000 og 7000 kr, men så er det også med hjul der ikke kan punktere, lift, madresser og pudsletaske. Men nej nej det var ikke nogen hindring hvis det bliver en dreng, så skal han ha sådan en. Jo jo men altså jeg er sikker på det bliver en pige da vi har 3 stk i forvejen så hvorfor lige pludselig en dreng?? Ihh håber manden skifter meing og også vil købe en hvis det bliver en pige, men så heldig er jeg nok ikke, men flot var den da, men det er godt nok også rigtig mange penge.

Knus Louise 15+2 som næsten ikke kan vente til den 21 november hvor jeg skal scannes igen. Glæder mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Susan1978

Ja de er sgu lidt spøjse de mænd..

vil i vide kønnet når du skal til MD scanning?

Susan

Anmeld

23. oktober 2008

Louise mortil4

ja det regner jeg da med, vi har også vist det med de 3 andre, sys det er meget rart at vide.

Knus Louise

Anmeld

23. oktober 2008

Helle30

Hehe, ja det var ikke sket med min mand - om vi så ventede trillingedrenge.
Han synes, det var så fint, at vores Basson Baby combivogn var sat 1000 kr. ned pga. udgået farve (mørkeblå76.gif at han lignede én, der havde vundet i Lotto, da vi havde købt den. Til gengæld har vi så investeret i 2 i alt. Jeg fandt en næsten ny én (stadig støbepigge på hjulene) til 1000 kr. på DBA. Trille - tror jeg nok den hedder. Så har vi én hos dp'en og én herhjemme.
Jeg har set den Emaljungevogn, du snakker om, og den ser ret skøn ud.
Så må vi jo bare se, om det bliver en dreng eller en pige.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.