Hvornår stoppede dit barn med at sove flere gange om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

smokin

Brams skriver:

Enten er det bare en lille periode eller også er hun bare færdig med at sove 2 gange. Jeg ville prøve mig frem og se hvordan hun klarer at være oppe længe og ser hvordan hun har det og hun bliver mere pylret osv.

hun har været glad indtil her kl.13.30 så ville hun gerne sove... så nu sover hun. Spørgsmålet er så hvor længe... jeg synes hun er for lille til at kun sove om eftermiddagen, men det kan jo være hun ikke er det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

smokin

Mor til Frederic skriver:

Da frederic started i dp som 8 mdr gammel (havde sat 1 mdr af til indkøring) sov han til formiddag (max 1 time), middag (2½-3½ time) og en morfar på 30 min om eftermiddagen.

Dp valgte efter ½ mdr at fjerne formiddags luren, så der var han 8½ mdr gammel. Men han sov stadig middag og sin morfar's lur.

Han kørte ca. 2-3 mdr med både middags lur og sin morfar.

Er altid kommet i seng kl 19 senest og bliver vækket næste morgen mellem kl 7 og 7.30 (hverdagene) I weekender vækket vi ham først kl 8. / 8.30. Og sover stadig samme antal timer til middag.

det lyder meget som Malou og hendes vaner som de har været indtil nu .

Anmeld

9. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Zette skriver:

det lyder meget som Malou og hendes vaner som de har været indtil nu .

Lod det til at være op til dp, da det var hende der havde ham og kunne mærke om han trængte eller ej til de lure.

Morfar'en fik han, fordi han ellers var for træt til aftensmad. Så der fik vi alle 3 lige en gå tur med klapvogn, hvor han fik lov at putte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.