Forfærdelig ventetid til testdag! SYMPTOMER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

lilledittemor

De mest kendte er vel

- kvalme
- oppustet
- træt

Men søg på Google der kan du finde dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Gravid2012

okay tak for hjaelpen Haaber alt godt for dig.

Anmeld

9. april 2011

lilledittemor

I lige måde! Du må lige skrive hvis din test viser positiv

Anmeld

9. april 2011

Mini us

jeg er i samme situation, jeg skal have min mens her idag eller imorgen, men har taget 8 test over de sidste 3 dage og de er alle positive, så kryyyyyds også fingre for mig   jeg krydser for jer

Anmeld

9. april 2011

Miss BananaHammock

Håber den er positiv for jer alle samme. :0) sender ihvertfald masser af tanker!!

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

klokken er nu 1.30, og kan ikke falde i soevn !! |Venter paa min testdag... tik tak tik tak...

har halsbrand idag, er det et symptom eller hva.............................................

Anmeld

11. april 2011

lilledittemor

Jeg har også sovet rigtig dårligt i nat. Pga at min kæreste har fødselsdag i dag, så testede i for sjov - men den var negativ, hvilket vi egentlig også havde regnet med. Så vi tester igen om to uger.... Puha, der er laaaaang tid til. jeg håber at du ellers fik sove okay

Anmeld

11. april 2011

lilledittemor

Forresten - halsbrand er et symptom

Anmeld

11. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Øv Ditte - Marie..

Jeg skal teste her på søndag er min 28 dag, og min mens plejer at komme mellem 26 og 31 dagen, MEN har haft symp. siden dagen efter ÆL, som var d. 27 marts, har meget tidlig ægløsning... Forventer intet, men årh ja.. Det kunne jo være rart... Det første gang i de 16 mdr, at jeg har så meget uro, murren og det niver i underlivet, og gud jeg træt..  for os alle

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

tjah, sov da lidt..... og drømte om babyer Håber ellers din kæreste havde en god fødselsdag! Ja jeg er også blevet fristet til at tage en graviditetstest for tidlig, men er så bange for at blive skuffet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.