Oh my God!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet en af dem der ikke kan lade være, hele tiden, at mærke efter tegn på graviditet

Der er stadig godt en uge til test dag, men jeg er så OBS på min krop hele tiden og mærker efter de mindste symptomer, så er helt bange for at jeg kan snyde mig selv.

Nå håber lidt at ved at skrive det, at jeg så kan slappe lidt af og bare tage det helt coooool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg er blevet en af dem der ikke kan lade være, hele tiden, at mærke efter tegn på graviditet

Der er stadig godt en uge til test dag, men jeg er så OBS på min krop hele tiden og mærker efter de mindste symptomer, så er helt bange for at jeg kan snyde mig selv.

Nå håber lidt at ved at skrive det, at jeg så kan slappe lidt af og bare tage det helt coooool

Det er et helvede at vente på testdag, og ja, man kan mærke alt i kroppen, jeg har været igennem det samme, men man må jo bare håbe at nogle af de ting man mærker er fordi man er gravid

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er et helvede at vente på testdag, og ja, man kan mærke alt i kroppen, jeg har været igennem det samme, men man må jo bare håbe at nogle af de ting man mærker er fordi man er gravid

Ja jeg er godt nok utålmodig!

Anmeld

10. april 2011

Turtles

Det værste ved at prøve og blive gravid er vente tiden!!!

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Det værste ved at prøve og blive gravid er vente tiden!!!

Jeps!!!

Anmeld

10. april 2011

Sphynxlover

Hvordan ved man egentlig hvornår ens testdag er ? hvis man ikke ved præcis hvor lang ens cyklus er.. og den kan vel osse varriere fra md til md ??

Anmeld

10. april 2011

afrobabies

Sophie26 skriver:

Hvordan ved man egentlig hvornår ens testdag er ? hvis man ikke ved præcis hvor lang ens cyklus er.. og den kan vel osse varriere fra md til md ??

Det er selvfølgelig svær at vide, især hvis man heller ikke kun har været sammen med omkring den tid hvor man ved at man har ægløsning, men ellers siger man ca. 14 dage efter ægløsning

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Aner det ikke

Inden jeg startede på p-piller var min cyklus som regel 31 dage...
Nu regner jeg ca. 4 uger frem, fra sidste mens 1. dag og tænker at det er min testdag, men regner ikke med noget da min cyklus var de der dage længere inden jeg startede på p-piller... så jeg satser bare på at mens udebliver og tester så indtil den bliver positiv

Anmeld

10. april 2011

Sphynxlover

Jeg venter bare på den åndsvage mens kommer  kan mærke den er på vej - tror den kommer idag eller imorgen suk..

Tog en test for sjov igår og den var bragende negativ

Heller ingen symptomer på graviditet denne måned

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Jeg venter bare på den åndsvage mens kommer  kan mærke den er på vej - tror den kommer idag eller imorgen suk..

Tog en test for sjov igår og den var bragende negativ

Heller ingen symptomer på graviditet denne måned

Øv hvor surt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.